lauantai 1. maaliskuuta 2014

Helmikuun julkaisemattomat

1. Ellen leikit! Housut on väärinpäin, koska kaveri oli pukenu ne itte :) 
2. Jalkahoidossa, aaah <3 vihaan varpaiden kynsiä ja niiden leikkaamista, joten on luksusta päästä jalkahoitoon, koska silloin joku muu joutuu operoimaan mun varpaan kynnetkin :D 
3. Elle hiukan syö. En tajua noita määriä,  se syö monesti isomman satsin kuin mä! 
4. Elle ja Makke ettimäs jotain sohvan alta, Elle on työnjohtaja :)


1. Mun ja Ellen erittäin onnistunu kaverikuva :D 
2. Näitä lippiskuvia on mun puhelimes monia ja kaikki yhtä tärähtäneitä. Harmi, koska Elle on tässäkin niin söpö! 
3. Mutsimummi teki Ellen huoneeseen uudet verhot <3 
4. Käytiin autopesussa (maailman turhin kuva -kisan voittajasuosikki) ja noi värit on mun mielestä ylihienot!


1. Ellen uusin harrastus; jakkaralle kiipeily ja aivastus yllätti kiipeilijän :) 
2. Toi laatikon kansi on joku Ellen lempparipaikka kirjan lukemiseen 
3. Meikämutsin ylivoimasesti väsynein naama kaheksan päivän työputken jälkeen 
4. Elle sai hiukan aamukaakaota maistiaiseksi ja toi ilme on niin priceless :D

Kiva aika kirjotella interwebbiin, mutta 
ILTATYÖ; ja yöunesi ovat historiaa!

Pääsin tänään aikasemmin töistä, koska maailman paras systeri on meillä ilmaisena lapsenvahtina. Katottii nykivästä ruutu.fistä VOF ja syötiin pitsaa. Ja karkkia. Ja oon syöny tänään myös hampurilaisaterian. Kesäkuntoon 2030!

Tää päivä jää historiankirjoihin myös päivänä jolloin ostin ekan kerran ite auton. Ahdistavan ihana kokemus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3