tiistai 11. maaliskuuta 2014

Kadonnutta reenimotivaatioo etsimässä

Mua ärsyttää, kun työpaikan vaihdon jälkeen en oo saanu itteeni reenifiilikseen sitten millään. Vielä kuukausi taaksepäin kävin heittämällä neljä kertaa viikossa Ladyllä, nyt käyntikertoja saattaa viikkoon tulla vain yksi. Ennen kävin vähintään kerran viikossa jossain kunnon hikijumpassa kuten BodyAttackissä tai tunnin juoksumattosessiolla ja eniten mua harmittaakin se, että tommoset kunnon revittelyt on jäänyt kokonaan pois. Mä olin jo hiukan tottunut hengästymiseen enkä esimerkiksi Attackissa ollut heti kahden ekan biisin jälkeen ihan valmista kamaa ja nyt saan aloittaa taas kaiken alusta. ARGH! 

Toiseksi eniten v*tuttaa maksaa 64 euroa kuukaudessa, kun saan aikaseksi käytyä sen neljä kertaa elikkä näppärästi Lumian laskinta käyttäen ynnäsin, jotta kertamaksuksi tulee silloin 16 EUROA !! Päätin eilen, että tää peli ei vetele. Mietin, mikä mua motivoisi lähtemään salille. Tulokset, tietysti joo, mutta näillä tietotaidoilla ja mun ruokavaliolla en pääse fitness kuntoon, vaikka asuisin Ladyllä. Sitten keksin, että teen mun jumppailuistani entistä julkisempaa ja linkkaan tänne HeiaHeiasta viikon liikkumiset. Silloin voin itsekin vähän analysoida menneen viikon reenailuja ja tsempata seuraavaan viikkoon!


Viime viikolla oon siis käynyt vaunulenkillä Sanden ja Ellen kanssa, ei mitään hirveen tehokasta menoa. Kotiäitijumppa Ellen kanssa on ihan semitehokasta, mutta ei sekään varsinaisesti mitään haastetta mulle aseta. Tuo sunnuntain lenkkimerkintä (joka kylläkin kuuluis lauantaille) on ainut viime viikon tehokas jumppahetki, koska juoksin osan matkasta ja lenkin jälkeen oli oikeasti hiki! Kaikesta päätellen voisin tällä viikolla panostaa oikeasti kunnolla reenaamiseen eikä vaan tollaseen fiilisliikkumiseen, vaikka sekin tärkeää on. 

Haaveet kesäkuntoon pääsemisestä oon heittänyt roskiin jo about kymmenen vuotta sitten, mutta kuntoni haluan pitää! :D


Tänään käytiin Ellen kanssa ulkona tamppaamassa matot ja fiilisteltiin meidän talon ultimaattisen pientä "leikkikenttää", jossa tarjolla on keinut ja hiekkalaatikko, whoop whoop! Pihalla oli paljon kylmempi kuin miltä sisältä katottuna näytti ja tultiinkin aika pian takaisin sisätiloihin. Mä oon jotenkin vähän flegmaattinen päivisin, koska en saa illalla nukahdettua. Tää ongelma on vaivannut mua yhtä kauan kuin toi reeni-innottomuus, oisko jotain vaikutusta sillä?! Joka tapauksessa, en nukahda illalla millään. Eileenkin makasin sängyssä ainakin tunnin ennen kuin edes rauhoituin yhtään. Selostin vieressä makaavalle Makkelle (jolla herätyskellossa lukemat 5.50) ensin BubbleShooter peliä, jota nakutin varmaan puoli tuntia, sen jälkeen lauleskelin parit biisit (mm. Caccaveljien Caccattaa :D) ja kun tajusin häiritseväni aamuherätyksen omaavaa hölötykselläni, niin aloin lukea 875 grammaa -kirjaa. Ja sitten kello olikin yöllä yksi. HUOH.

Toi 875 grammaa -kirja on kyllä nostanut paljon tunteita pintaan ja päällimmäisenä aivan järjettömän kiitollisuuden siitä, että itse oon saanut synnyttää normaalisti normaaleilla viikoilla normaalin vauvan, joka terveenä on saanut elämänsä alkutahdit tassuttaa <3 

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi!! Surffailin ja löysin tänne =))) Liityin lukijaksi. Tervetuloa seuraamaan meitä tutipuu2012.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij, mun toka "randomlukija", koska kaikki muut on perhettä tai muuten lähipiiristä :D kävin nopsaa tsiikaas sun blogin ja aivan ihana banneri pisti ekana silmään! Aattelin selailla iltalukemiseksi sun blogia, kun tästä maata meen :)

      Poista

Jätähän kommentti, kiitti <3