maanantai 17. maaliskuuta 2014

Sporttihommat


Viime viikon jumppailut näyttäis tolta. En oo kauheen tyytyväinen tohon saldoon, mutta onhan se parempi kuin ei mitään! 

Maanantain Sh'bam oli fiilisjumppailua ja tuntui siihen kohtaan pakolliselta, että sai nollattua aivot työputken jälkeen. Se oli muutenkin kiva vapaiden aloitusjumppa!

Tiistaina olis ollut jo reeni-intoa, mutta koska meillä oli vieraita en päässyt lähteen Ladylle. Onneksi likkojen mun valmentamiin tiistaireeneihin kuuluu tuo puolen tunnin hikijumppa, niin pääsin itekki hiukan rehkimään! Eihän puoli tuntia oo oikein mitään, mutta vedettiin setti niin tehokkaasti, että lopuksi olin ihan finaalissa. Hiki virtas ja jalat ei tuntunu omilta :D

Keskiviikkona oli viikon tehokkain päivä, kun ensin innostuttiin lähteen vaunulenkille ja sitten ehtoolla kävin pitkästä aikaa BodyAttackis. Aluksi pelotti, miten mun käy, koska edellisestä kerrasta oli tosiaan vierähtänyt aikaa melkein kuukausi. Puolessa välissä tajusin, jotta mä selviän tästä ja virtaa riitti ihan viimeiseen sykebiisiin asti, joka oliki mun jokaohjelman lemppari eli aerobic-jalkojen heittely- biisi (en tiä miten muuten sitä kuvailisin :D). Jalat ei kyllä noussu mihinkään, sen verran jumissa olin tiistain jumpasta. 

Torstaina ehittiin Ellen kans vaan yhteen kotiäitijumppaan, koska nukuttiin epätavallisen pitkään. Torstaisin eka puolen tunnin jumppa on LadyAskellus (joka siis missattiin) ja toinen puoli tuntinen on Core. Se oli ihan perustehokas setti ja Ellekin antoi mun jumpata rauhas alusta loppuun!

Ja kuten kuvasta huomaa, viikonloppu oli jälleen jumpaton. Töiden takia en millään jaksa järjestää aikaa jumppailulle eikä mulla välttis ois energiaakaan. Ladylla on viikonloppuisin tosi suppea valikoima jumppia ja aukioloaikakin on melko lyhyt, joten voin syyttää jumpattomuudesta sitäkin, haha! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3