maanantai 10. maaliskuuta 2014

Eat, sleep, work, repeat!

Huh huh, niin vaan meikämutsi veti taas viikonlopun tukka putkella työmaalla. Kerkesin kotona ihan oikeastikkin vain syömään ja nukkumaan välissä. Mulla on uuden työpaikan kanssa vielä(kin) kuherruskuukausi menossa, joten tommosia kymmenen tunnin päiviä jaksaa olla sielä aivan helposti. Täytyy ottaa ilo (ja rahat) irti nyt, koska itseni tuntien tulee sekin vaihe, kun en jaksa tehdä kuin mahdollisimman lyhyttä vuoroa.

Miks mulla on alakuloset kulmakarvat?!

Pitää kyllä nostaa isosti peukkua meidän asiakkaille, jotka on ihanan ymmärtäväisiä tilanteissa, kun kaikki ei menekään niin kuin pitäisi! Silloin kun ollaan koneiden ja elektroniikan varassa, niin jonkin laitteen epäkuntoon meneminen on todennäköistä ja tällaisia tilanteita pääsee välillä tapahtumaan silloinkin, kun tupa on täynnä väkeä. Keilavuorojen peruuttaminen/siirtäminen on mun mielestä inhottavin asia työmaalla, mutta vähemmän epämiellyttävän kokemuksen siitä tekee ymmärtäväinen asiakas! Toki me hyvitetään pieleen mennyt keilausreissu isosti, mutta jo ennen tätä tietoa ihmiset on melkeinpä poikkeuksetta olleet todella joustavia. Monesti peruttu keilausvuoro harmittaa henkilökuntaa enemmän kuin asiakasta! Mutta onneksi  noita peruutustilanteita sattuu koko ajan harvemmin.


Sillä välin, kun mä oon yrittänyt olla maailman paras asiakaspalvelija (sain muuten eileen kehuja siitä, kun kuulemma palvelen kaiken ikäisen asiakkaan samalla hymyilevällä asenteella :)), Elle on ollut mummilassa touhuamassa. On kyllä lottovoitto, jotta Ellellä on mun äidin kaltainen mummi! Niillä kahdella riittää tekemistä ja mutsimummi jaksaa Elleä hienosti. Eihän Elle nyt aivan mahdoton oo, mutta on siinä omat haasteensa. Kaverilla, kun alkaa nyt jo olla aikamoisen jämpti oma tahto!

Ja esittelyssä mun albiino kulmakarvat :D oikeesti; mikä mun kulmakarvoilla on hätänä?!

Viikonlopun paras asia oli Ellen paluu eilen iltapäivällä. On se vaan niin huippu minityyppi <3 makoiltiin ehtoo sängyssä ja Elle vaan tuli uudestaan ja uudestaan mun kainaloon, awwww! Tyyppi simahtiki jo puoli yheksän maissa, oli mummilareissu sen verran voimia vieny. Tänään herättiinki ennen sianpieremää ja koko aamu on menny siivotessa! Täälä näytti ennen siivousta samalta, kun yökerhossa näyttää asiakkaiden poistumisen jälkeen klo 4 :D mut nyt meidän koti alkaa muistuttaa taas ihmisasumusta!

Ja nyt mulla on NELJÄ !! päivää vapaata <3 tulee enemmän kuin tarpeeseen!

2 kommenttia:

Jätähän kommentti, kiitti <3