sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Moi, oon olemassa! -postaus

Blogi on jäänyt hiukan paitsioon menneellä viikolla, mutta mulla on ollut niin tekemistä, etten vaan oo ehtinyt millään istahtaa koneelle kirjotteleen.

Meillä oli tällä viikolla Makken kans kaapista ulostulon vuosipäivä, hehe! Meillä ei oo mitään virallista seurustelun alkamisajankohtaa, joten ollaan juhlittu sitä päivää, kun uskallettiin tuoda toisillemme julki kiinnostuksemme. Ehkä senkin takia tällä viikolla on ollu jotenkin poikkeuksellisen hyvä parisuhdefiilis <3 merkkipäivänä käytiin syömässä kahestaan ja tsillattiin, mutta mulla oli hiukan kiire valmentamaan, joten mitään kummempaa ei ehitty järkätä. 


Tänään ollaan oltu vapaapäivällä koko perhe ja käytiin mun ex-työmaan 17-vuotis synttäreillä. Ihan huikeeta, että sama pubi on pysynyt samanlaisena noin kauan ja edelleen jatkaa porskuttamistaan! Meikämutsi löysi kaapista punaset nilkkurit, joita en oo ehkä koskaan pitäny ja Ellen kaapista löytyi joululahjaksi saatu ylisöpö huppari, jota ei myöskään oltu vielä käytetty päällä. Kysyin Makkelta, että haluisko se ottaa musta ja Ellestä OOTD:n ja Makken vastaus oli: "Onks se joku kusinäyte?" :DDD hajosin, repesin yms. Mua harmittaa toi Lumian kamera ... noi kuvat on täyttä shittiä. Ehkä jonain päivänä mulla on rahotus hyvään valokuvausvehkeeseen! 


Illalla oli reeneissä ja oli taas yhdet parhaimmista tolla porukalla. Se vaan on maailman siisteintä nähdä likkojen kehitys! Tänään saatiin (vihdoin ja viimein :D) meneen libet kisanostoporukoilla. Niissä on vielä hiukan hiomista, mutta pääasia oli, että saatiin onnistumisen kokemusia. Oon niin ylpee parista tapauksesta, jotka yllättää taidoillaan uudestaan&uudestaan. Toki koko joukkue on ylittäny ittensä, jo esimerkiksi siinä, että kaikki (-1) oli paikalla sunnuntaireeneissä :D yleensä osanottoprosentti on ollut melko huono. Joka reenien jälkeen tulee fiilis, et oispa jo nopsaa seuraavat! 


Ens viikolta ootetaan tota ----^ AURINKOA! Ja lämpöstä säätä, kiitos! Saadaan ens viikko leikkiä "normiperhettä", koska oon alkuviikon aamuvuoroissa ja Makke vapaalla. Ollaan siis ehkä tsäkällä yhtä aikaa kotonakin välillä. Ens viikolla tapahtuu myös yks aika iso juttu meidän perheen elämäs; mennään tutustumaan Ellen päivähoitopaikkaan, jaiks! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3