torstai 13. maaliskuuta 2014

Bring it on!

Cheerleading, badabababaa i'm loving it!

En taida ees rakastaa sitä itse lajia enää niin suuresti, mut se fiilis, minkä tollasessa joukkueharrastuksessa saa, on ihana. Paras! Mä oon niin joukkuelajien ystävä ja AINA, jos missä tahansa joukkueurheilussa näen esim. telkkarissa onnistumisen hetkiä ja sen kuinka joukkuekaverit tsemppaa toinen toisiaan, niin alan itkee liikutuksesta :D 

Eilisillan harkat oli mun viikon odotetuin juttu ja ne lunasti odotuksensa täysin. Meillä oli ekaa kertaa tänä vuonna (melkein) koko porukka kasassa (!!) ja fiilis oli katossa. Mä oikeesti tunsin kuinka meidän ryhmähenki nousi aivan uudelle levelille ja sen huomas myös likoista. 

Kokeiltiin ekaa kertaa kisaohjelman stunttiryhmiä ja ne toimi upeesti. Kaks uutta nousijaa, monta vasta-alkajaa nostajana, meitsi, joka ei tiedä nykynostotekniikoista mitään, valmentamas ja silti lopputulos oli kaukana katastroofista. Ainut asia, mikä mua harmittaa, on se ettei saatu tätä joukkuetta kasaan heti tammikuun alusta. Koska silloin oltais jo tosi paljon pidemmällä kisareenailussa!


Kisoihin ollaan siis lähdössä toukokuun 17.päivä ja se on tän mutsin eka kisareissu vuosiin! Se tulee oleen varmaan eka viikonloppu, jonka pyydän uudelta työmaalta vapaaksi, koska lähetään jo perjantaina. Kisareissut oli junnuikäsenä aivan huippukokemuksia! Valmentajana ne on ollut ehkä vähän stressaavampia eikä vähiten sen takia, että oon niin stressaavaa sorttia. Tästä kisareissusta aion ottaa kaiken ilon irti eli NUKKUA niin paljon kun on mahdollista :D tietty ekana aion olla paras valmentaja ikinä, mutta toka tavote on saada rauhassa tirsata!

Tehtiin eilen hyvien stunttailujen jälkeen karmee hikijumppa, jossa itekki meinasin oksentaa. Mun heikkous jumpan vetäjänä on ehdottomasti se, että hengästyn superhelposti (plus se että oon universumin paskimmas kunnos) eikä mun puheesta välttämättä saa selvää. Hikijumppailu vaan on lähellä mun sydäntä 4-ever, mutta voi kumpa olisin vielä yhtä hyvässä vedossa, kun ennen raskautta ja siiderivalasvaihetta! Tänä aamuna oli aika mielenkiintonen olo keskivartalossa ja takareisissä, kun kampesin itteni aamulla ylös. Ah, lihaskipu <3

PS: mä aion tänään rääkätä itteeni ja mennä kuukauden tauon jälkeen BodyAttackiin, o ou :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3