torstai 13. maaliskuuta 2014

Kevät rinnuksilla

Oi vitsi, miten kiva olikaan aamulla herätä klo 9.00 (!!) ja huomata, jotta aurinko paistaa täysiä! Tuli viime kesä mieleen <3 

En tajua miten Elle nukku viime yönä niin hyvin ja aamusta pitkään, koska se ei suostunu syömään melkein ollenkaan iltapuuroa eileen. Olin varma, jotta se karjuu yön läpeensä nälkää tai vähintään aamulla on seiskalta pystys maha kurnien. Mutta näissä tenavissa, kun ei oo mitää käyttökirjaa tullu mukana, niin aina ne pääsee yllättään ja välistä tällei positiivisestikkin!


Meidän päivä alkoi kotiäitijumpalla, joka torstaisin on 30 minsan Core. Ennen lähtöä fiilisteltiin pihalla auringon paistetta ja mitäpä muutakaan mä tein, kun otin Ellestä kuvia. Kun en itteeni jaksa laittaa ihmislapsen näköseksi, niin onneks Elle on aina edustuskelponen ja valmis kuvattavaksi! Löysin ton ylisöpön takin kaapista, sen on Ellen mumma tuonut jo syksyllä kirpparilta, mutta oon täysin unohtanu käyttää sitä.

Iltapäivällä oltiin superahkeria mun valkkuparin kanssa ja pistettiin likkojen kisaohjelma pakettiin. Reeneissä kokeiltiin kisaohjelman pyrtsiä ja vitsi, mikä fiilis tulee, kun jutut vaan onnistuu toinen toisensa jälkeen! Pitäis muistaa tää fiilis silloin, kun kaikki ei meekkää iha niinku elokuvis. Oon tosi ylpee meidän joukkueesta, joka on tsempannu alkukankeuden jälkeen ja nyt aletaan olla vedossa. HYVÄ KROKOTIILIT !! <3


Tuumailtiin Ellen kans, jotta kohta vois olla arskoille käyttöä ja myös semmone aurinkosuoja autoon ois kiva. Mistäköhän sitä lähtis etsimään? Kevätfiilistely on parasta, mutta tätä iloa ei ilmeisesti oo pitkään luvassa. Mua harmittaa, jos oikeesti tulee lunta ja pakkasta -15 astetta. Byhyy. Mutta onneksi mun vapaapäivät sain viettää kivassa kevätilmassa! Oon oikeestikkin saanut hirveesti tehtyä tässä neljän päivän aikana. Jos en olis töis, niin ehtisin päivittää blogia melkein joka päivä ja salillakin tulis käytyä useemmin. Onneksi mulla on niin paras työpaikka, jotta vapaapäivien jälkeen ei ollenkaan tihkase lähteä töihin!

Nyt pitää painua maate, koska huomenna aamusta mennään parin joukkueen likan kanssa vetämään yläasteen liikkatunnille cheerleadingia, cool! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3