maanantai 24. maaliskuuta 2014

Viime viikon jumppailut

Oon supertyytyväinen viime viikon jumppaelämääni <3


En muista miksi maanantaina ei oo tapahtunut mitään sporttitouhuja ja tiistainaki on "vaan" tuo likkojen reeneis vedetty puolen tunnin hikijumppa. Aika laimea viikon alotus siis. Mutta tiistain jumppa oli huippu tehokas, koska olin suunnitellu kaks uutta biisiä, jotka molemmat otettiin testiin. Toinen on jalkojen hapotus -biisi, jossa tehdään noin miljoona askelkyykkyä, normi kyykkyä ja vielä hiukan juostaankin. Eli oksennusmatksua, haha! Toinen oli uus lihaskuntobiisi, koska halusin yhdistää vinot vatsat ja selkälihasliikkeet samaan kappaleeseen. Mulla on muutenkin ajatuksena tiivistää lihaskuntobiisejä yhteen, että saatais lisää sykkeen nostatuskappaleita meidän puolituntiseen :)

Keskiviikkona otinkin heti takasin alkuviikon löysäilyjä ja vetäsin EKAA KERTAA Attackin ja Combatin putkeen! Kauan oon tuosta haaveillut, mutta koskaan ei oo vielä ollut tarpeeksi pokkaa. Fiilikset Attackin jälkeen oli lähinnä "mä pyörryn, mä oksennan", mutta pitkällisen yksinväittelyn tuloksena päätin kuitenkin jäädä kokeilemaan Combattia. Ja onneksi jäin, koska melkein löysin Combatin uudelleen <3 se oli joskus mun lempijumppa, mutta nyt oon pitkän aikaa ollut kyllästynyt. Uudessä ohjelmassa on kivoja biisejä, varsinkin se miekkailukappale, ja siksi tunsin taas vanhan innostuksen nostavan päätään!

Toi Street Dance kuuluis oikeasti torstaille, mutta oon kämmäillyt sen perjantain merkinnäksi. Käytiin mun vanhan frendin kanssa hiukan jammailees ja höntsäilyä kaipasinkin, koska paikat oli keskiviikolta ihan jumissa. Tanssikuviot oli tarpeeks helppoja, mutta silti niin haasteellisia, jotta tällänen vanha cheerleaderikin joutui keskittymään laskuihin, jotta pysyin mukana. Oli myös hyvät musat!

Perjantaina olin pitkästä aikaa salilla. Päätin käydä tekemäs vähän ylä- ja keskivartalojumppaa, koska alakroppa oli saanut kyytiä jo alkuviikosta tarpeeksi. Mulla on tää ikuinen läskikäsi -syndrooma ja senkin takia pyrin pitämään yläkropan reenauksen ohjelmistossa. Jotenkin toi salihomma ei vaan nyt juuri iske. Mun tartti saada joku PT, anyone?

Viikon viimenen merkintä on mun viikon lempparijumppa! Olin työyön jälkeen niin jumissa, että pyysin meidän joukkueen kapteenia vetämään alkulämmöt ja lihaskunnot ja vitsi oli mukavaa vaihtelua. Tehtiin muutamia parettain tehtäviä liikkeitä, kuten selät vastatusten istuallaan käynti ja takas ylös (joka osottautu aikamoiseksi haasteeksi :D), ja sitten tehtiin ympyrässä staattisia pitoja ja samalla huudettiin meidän huutoa ja lauleskeltiin muuten vaan. Meni siis aika rattosasti, vaikka sisimmässäni välillä halusinki huutaa v*ttuprklstna :D

Tää viikkokin alkoi lupaavasti, kun varhaisesta aamuherätyksestä ja pitkästä työpäivästä huolimatta menin Ladylle ehtoolla. Nyt on niin raato olo, jotta saa nähä jaksanko vaihtaa ees yökkäriä ennen maata menoa. Huomenna taas herätyskellossa lukema 6.00, jippikaijee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3