perjantai 3. elokuuta 2012

Ellos, tuo rahattoman ostosparatiisi!

Ellostili on kyllä oikeesti tälläsen pummin paras ostostelumesta :P mun lomarahat on ilmeisesti pärähtämäs tilille vasta ens viikon lopussa, jotta mikäs siinä ... kuus viikkoo samalla tilillä, mutta se ei mua pidättele :D ellostili on tosiaan siittä mahtava, jotta pienin kuukausierä on 5 euroo. Toki sinne sitte kerääntyy vähä sitä velkaa välillä, mutta joskus ku sitä maksaaki isompaa erää, niin äkkiä se on taas nollilla! Nyt mä oon tilaillu lähinnä vauvelin vaatteita ja tässä viimesimmät :)



Noi kaikki ylläolevat kuuluu samaan "starttipakettiin", joka makso 21 euroo eli melko edullista meitsin mielestä! Ehkäpä jotkut mutsilaiset ei tykkää pukee pikkuvauvoille mustaa, mutta mä kun oon tämmöne dramaattisten värien kaveri, niin halusin ostaa välillä jotaki muutaki, ku valkosta, ruskiaa, vihriää, beigee ... :) eileen iha innoissani esittelin noita ukkelin systerille, jotta "kato ny miten söpöjä haisunäädän kuvia!!" ja ukkelin systeri oli hetken hiljaa ja tuumas, jotta "eiks toi kuiteski oo pesukarhu?" :D no, meitsillä oli bilsa kutonen yläasteella :D ei voi kauhalla vaatia, ku on lusikalla annettu! 


Nää on melkein mun lempparia kaikista ostosteluista <3 noi aiheutti välittömän itkukohtauksen, kun otin ne ulos pussista :') ne on nii pieniä ja söpöjä. Toki mutsi kävi heti pilaamas mun ilon kertomalla, jotta "sä et oo kuule koskaa 56 kokoon mahtunu!" ja "meidän suvus on synnytetty isoja lapsia jo ties monennesko polves, niin iso vauva teillekki on tultava!" :D no ehkä mä sit annan noi jollekki pois jos meidän mukelo on jättiläinen :)


Tossa on sitte kirppariostokset. Paitsi noi pikkusukat on henkkamaukalta, jossa oli joku kampanja, jotta kaikki lastenosastolta ostajat sai viiden euron lahjakortin. Mäki sitte kahen euron sukkaostoksilla sain sen lahjakortin, jolla sit ostin itelleni paidan. Mutta siittä kuvaa myöhemmin! Noi muut vaatteet makso yhteensa 1,10€ joten ei menty vararikkoon :D koalapipo on mun lemppari <3

Mulle on vielä henkkamaukalta tulossa yks tilaus ja sitte mä aion lopettaa :) muuten hukun tavaramäärään. Ja täs muuttaes tuli taas sellanen ajatuski mieleen, jotta miks helkkaris ihmisen tarttee raahata mukanansa jukelitoon määrä roinaa. Oon niin luopunu taas kaikesta omaisuudestani tänki muuton yhteydes! Ens viikolla voisin tehdä postauksen lempparivaatteista, joita oon saanu jengiltä. Tai sitä seuraavalla viikolla :P nyt mä lähen mutsilaan, koska huomenna juhlitaan meidän mummaa, joka täyttää 80 vee <3 tänä iltana tehää viel mulle bilekynnet :) kaveri sai tällä viikolla geelikynsivärkit ja mä lupauduin uhrautumaan koekaniiniksi :D me niin tehää jotku iha överit!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3