maanantai 13. elokuuta 2012

Äippäloma

Tänään alko sit virallisesti meikämornan äitiysloma, wuhuu! Ja olo on kyllä ollu justiinki sen mukanen, jotta raskaana ollaan. On koko päivän yököttäny, mahaa on kiristäny ja pissalla on saanu hypätä vartin välein. Lisäks yleinen väsymys ja haluttomuus on vaivannu. Mut mua on ilahduttanu, eilisen hiljaiselon jälkeen, akrobaattivauvan voimistelut <3

Eileen iskä kävi meillä ja kasas siinä ohimennen meidän tietsikka- ja hoitopöydän. Tänään oon saanu siis taas sisustaa! Jeij! Homma alkaa olla muutamia puuttuvia juttuja myöten valamis :) aattelin sit kuvailla täällä. Harmi vaan, että ennen -kuvat unohtu ottaa :(

Tää mun kirjottaminen ei nyt oikeen lähe, joten toteenpa tähän loppuun vaan, että mulla on aika taitava kaveri; hänpäs teki elämänsä toiset rakennekynnet mulle ja ne näyttää tältä:

Superpaska kuva, mut noi on siis pinksut, joissa on vaaleeta glitterii päällä! IHKUU :)

Nyt mä kattelen Kakolaa (kakkoselta tuloo uusintoja) ja venailen ukkelia töistä himbee ja sit ZZZZZZzzzzZZZZ !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3