maanantai 27. elokuuta 2012

Vauvaostoksia

Otettiin viime viikolla oikein spurtti ja hommattiin vauvalle kaikenlaista puuttuvaa ja mä niitä äsken vähän kuvailin ja fiilistelin :)


Ekkuna alkuviikosta mulle tuli tekstari, jotta pakettisi on noudettavissa postissa ja olin ihan WHAT, ku en ollu tilannu mielestäni mitää. Mut nää olin laittanu tilaukseen jo heinäkuun alussa ja niillä vaan vähä kesti. Mun mielestä noi on ylisuloset yökkärit <3


Sitten paketissa oli myös ihanat mum&dad <3 me -justkat! Onneks en ollu muistanu näitä ja tietty olin just hamstrannu myssyjä urakalla :) no nyt niitä ainaski sit on! Henkkamaukalta siis tuli tää paketti. Olin tilannu myös yhden pyyhkeen vauvalle ja imetysliivit itelleni, mut niitä en nyt kuvaillu. 


Käytiin tuhlaamas mun synttärilahja 120 egen lahjakortti lastentarvikeliikkeeseen. Voin kertoo, et meillä oli aika hauskaa! Ukkeli valitti tutteja suurin piirtein koko sen ajan, ku mä keräsin kaiken muun :D mut emmä vieläkään oikestaan tiä onko meillä nyt oikeita ja tarpeellisia juttuja. Näillä mennään ainaski aluksi! Lisäks kävin tänää kaupoilla ja ostelin jotain vaippoi ja rasvoi yms. mut ne on viel pussissa jemmassa. 


Oli pakko heti vähä järjestellä tota hoitopöytää, kun saatiin jotain mitä siihen voi järjestellä :P toi on nyt vähän vielä sekasin, koska en oo päättäny mihin kaikki asiat sijotan. 


Ostettiin tommonen toinenkin hoitoalusta et saadaan se pesukoneen päälle, niin siinäkin on kätevä sit vaihtaa vaippaa, kun lavuaari ja vesi on lähettyvillä. Toi oli ukkelille joku ehdoton lemppari, koska se ei suostunu ees katteleen muita :) tai sit se vaa halus nopeesti pois :D ostettiin vielä mun lahjakortilla patja pinnasänkyyn ja kymppi jäi vielä käyttämättä. Mut aikas hyvin meni siis fyffee :)


Sitten vimppana mun lempparit <3 nää on kaikista hienoimmat vaunut, mitä oon nähny koko raskausaikanani, kun oon oikeita yksilöitä metsästäny. Toimivuudesta ja käytännöllisyydestä en tiedä, koska ei oikeen oo kokemusta vaunuista ennakkoon :D mut hyviltä tuntuu lykkiä ja noi saa sit joskus vaunuiksikin, kun se aika koittaa. Mie tyksin! :)

Nyt vaa sit ootellaa et mutsilainen kunnostaa pinnasängyn ja kuljettaa sen meille niin saan vielä senkin laittaa valmiiks :) sitte ootellaanki sitä uutta kämppistä ja oon valmistautunu venaileen ihan sinne lokakuulle saakka. Mun mielestä on parempi vaihtoehto aatella, et se tulee aikasintaan kuukauden päästä, mut sit kuitenki varppina kuuden viikon sisällä! Sitäpaitsi mä en oo vielä pakannu sairaalakassia :D kaikki nauraa mulle, ku kerron, etten oo valmis, kun ei oo omat kamat laukussa valmiina! Mut se tuntuu niin hassulta ruveta nyt laittamaan tavaroita, kun en oikein ees käsitä, et joskus mennään sinne synnärille :) oon kuiteski jo vähä alottanu tavaroiden tsekkailua ja valmiina on jo vauvalle kotiinlähtökuteet (tosin oon niistä aika epävarma), imetysliivit ja liivinsuojat, shampoo&hoitoaine, huulirasva, hammastahna ja vauvakirja. Osa tavaroista on kuitenki sellasia joita kaipaan vielä tässä kotioloissa, joten ne laitan sit ku oikeesti lähtö koittaa!

Nyt mä alan polttaa kynttilöitä ja vahtaan telkkaria. Huomenna lääkärineuvolaan!

2 kommenttia:

  1. Noi vaunut on aivan ylihienot! Kyllä niissä kelpaa sitte köllötellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kuulemma ihan mun näköset niin oon miettiny, et pitäiskö mun mennä sinne maata :D

      Poista

Jätähän kommentti, kiitti <3