torstai 30. elokuuta 2012

Turhanpäivästä lätinää vol. 1

Mulla on jotenki sellaanen tunne, jotta saan tehdä samanlaisia otsikoita vol. 120 saakka :D ei siis mitenkää niin, että valittaisin jotenki tylsyyttä tai tekemisen puutetta. Mulla ois ollu tänäänki tekemistä ja nytkin voisin olla ukkelin kanssa kylillä bändikeikalla, mutta MUA EI HUVITA :D mä haluan olla kotona ja polttaa kynttilöitä! Ja kattoo Neljän tähden illallinen, Kaisa ja puolivaltakuntaa, BB ja kaikki muuki turha shaisse mitä telkkari suoltaa :D

Oon ihan hulluna noihin kahvin tuoksusiin kynttilöihin! Ostin niitä jättiläjän Tiimarista eileen :)
Mä oikeesti suuren suuresti ihmettelen tässä välissä kaikkia niitä, jotka jo hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa alkaa uliseen, jotta koska se syntyy, yhyy ei se synny ikinä, miksei se jo synny :D ku jotenki musta on vaan niin ihanaa olla raskaana! Siis koska muuten saa hyvällä omallatunnolla olla tekemättä mitää? NEVER! Ja mä luulen, jotta mun tuloo ikävä tätä mahaaki :) mut ehkä sit ku viikkoja kertyy lisää, niin mäki alan tuskaileen. Mielummin en! Eileenki kerta lääkäri sano, jotta meidän vauvalaisella ei oo kiire tulla maailmaan. Katellaan sit jouluna :D

Meidän mutsi on ollu vähä shoppailemassa ja se lähetti mulle puhelimeen kuvia lakanakankaista, joista se värkkää pussilakanoita meille:




Noi kaks ekaa on aika hellusia noiden ronsujen takia :) ja sit tietty pakollinen Hello Kitty -lakana :D meidän vauva niin häpee itteensä isompana, jos se on poika, kun on joutunut nukkumaanki vaaleenpunasis hellokiteis :D voi raukkalaista!

Sit viel loppuun kaks asiaa, jotka aiheuttaa murhetta ja surua:
1. Oon koko ajan ihan soijas !!!!! Käyn suihkus ja puolen tunnin päästä oon ihan hiestämärkä. Yölläki pitää nukkua alasti, jottei huku omaan hikeensä. Mahtavaa :)
2. Nörbö on meillä huomenna vimpan kokonaisen päivän :( sitten mutsi ja isseepuoli tuloo perjantaina hakoon sen pois. BYHYY! Mä olin niin tottunu siihen. Aateltiin kyllä mennä mutsilaan lauantaina perästä, kun Nöpsyllä tulee kuitenki meitä niin kova ikävä :P

Sohvalla on parasta köllöttää, kun oikeessa kodissa ei saa, ettei nahkasohvaan tuu kynnen jälkiä :) Nöpsy on paras <3
 Kello on noin ja minä oon näin, mutta nyt mä ryhdistäydyn ja meen sänkyyn ennenku nukahdan tähän koneelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3