torstai 9. elokuuta 2012

Kesäloman loppu

Solis sitte niinku meitsin kesälomat tältä vuodelta lusittu. Voin kertoo, että maailman oudoin kesä ikinä :D taikka siis tosi normaalihan tää oli varmaan kaikkien muiden ihmisten mielestä, mutta mun kesäksi tää oli tosi weirdo :) jos vertaa viime kesään, niin esimerkiksi terassilla roikkumisen määrä on laskenu 100 prosenttisesti jostain kumman syystä :P myöskään yksilläkään festareilla ei tullu hilluttua, ei harmita. Se vähän vetää suupieliä alaspäin, kun ei saatu aikaseksi lähtee Särkkiksee tai Lintsille. Yleensä oon kerran kesäs käyny jommas kummas. Nyt oisin laitteiden sijasta halunnu nauttia siittä huvipuistotunnelmasta :) huomasin myös, että tänä kesänä ei oo tullu käytyä muiden vuosien tapaan mutsilassa. Viime kesänäkin oltiin sielä jatkuvasti! Tänä kesänä ehkä viidesti :o uimassakaan ei tullu käytyä. Kerran käytiin mökilläkin oikein :D vois oikestaa ihmetellä, että MIHIN mä oon kuluttanu tän kuus viikkoo?!? No minäpäs kerron:

OON MUUTTANU !! :D ja ollu raskaana. Ehkä siinä on tarpeeks tekemistä yhelle kesälomalaiselle :P

Maanantaina alkaaki äippäloma ja siihen asti nyt vaan lorvin :) oltii molemmat raflapäällikön kans sitä mieltä etten tuu töihin pariksi päivää sekaamaan. Onneks mulla on megana hommaa, niin ei pääse pitkästyttämään! Kun kämppä on kuosis (en tosiaan oo vieläkään valmis tän kans!!), rupeen järkeileen kirpparikamoja ja otan myyntipöydän muutamaksi viikoksi. Ja huomenna opettelen kuulemma valmistamaan lihapullia :P kaikenlaista hommaa siis .. että meikäläinen onkin kiireinen nainen :D

Tässä ees yks kesäjuttu, mitä oon ehtiny harrastaa lomalla: MANSIKKAKAAKKU <3 nam, voin kertoo että OLI hyvää!
PS: mun mahan sisällä on välillä sellanenki zumbakarnevaali menos, jotta välillä tekis mieli ottaa puheyhteys sinne ja kysästä, jotta rauhaantuisikko hetkeks? :) mut sit samalla yritän vaan miettiä, että joskus sitäki tunnetta tulee ikävä :) jotta zumbaa vaa rauhas sielä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3