keskiviikko 15. elokuuta 2012

Sitten, kun en oo enää raskaana aion ....

  1. ... nukkua mahallani koko loppuelämän!! Taikka ainaki siihen asti, et tehää lisää vauvoja :P mä niin ikävöin mun maailman parasta nukkumisasentoa; mahallaan, pylly pystys ja kuolat tyynyllä :D 
  2. ... pukea päälle tiukat farkut ja laittaa jalkaan korkkarit! Oon pyöriny nyt kaks kuukautta himassa pieruverkkareissa ja mua kyllästyttää, vaikka nää onki maailman mukavimmat housut. Sitte, ku taas mahdun vaatteisiin, niin aion pukee farkut, mun nahkatakin (ja saada sen myös kiinni asti) ja korkkarit ja kopistella menemään. En vaappua, niinku nykyää :D 
  3. ... jumpata itteni hikeen! Tiedän, että tohon menee aikaa, kun pitää antaa kropan palautua yms, mut oonki varautunu, et vaikka sitte ens vuonna. Mun mieli huutaa combattirääkkiä tai kunnon juoksulenkkiä!
  4.  ... mennä tatskattavaksi. Mullahan oli maaliskuussa aika ja meidän piti jatkaa mun selkää. Sinne piti tulla My Little Pony ja mä oon siinä päätökses pysyny, jotta se sinne tuleeki! Mun täytyis ottaa vaan selvää, että liittyyks imetykseen ja tatskaamiseen jotain vaaroja. Mulla on niin ikävä sitä tunnetta, ku tatskataan ja oon melkein huutamas, jotta STOP !! mut sit keräänki itteni ja kuva saadaan valmiiks ja fiilis on ku voittajalla :)
  5. ... lähtee bailaamaan! Mulla on niin ikävä tanssimista! En oo käyny kertaakaa raskaana ollessa yökerhossa iha vaan siittä syystä, että ne on aina niin täynnä ja niissä on oikestaa aika helgen tylsää ... selvin päin :P ja tiän, jotta kaikki kunnon mammaihmiset vihais mua tän seuraavan lausunnon ansiosta, mutta MINÄ HALUAISIN OLLA HUMALASSA ! En tosiaankaa sillee änkyräkännissä, vaan seitinohuesti hiprakassa :D olis ihaninta mennä vaikka kaverien kans syömään, käydä parilla siiderillä jossain ja sit mennä loppuyöksi dansadansa! Tähänki voi mennä aikaa, mutta ei väliä .. vaikka sitte ens kesänä!
  6. (tää seuraava kohta on näkymättömällä tekstillä enkä oikeesti oo kirjottanu tätä tähän :D) ... harrastaa seksiä normaalisti. Enkä aio puhua tätä mitenkää auki :D koska varmaa ainut kuka näitä mun kirjotuksia lukee, on pikkusysteri, enkä halua traumatisoida sitä enempää :D
Mua hävettää noi kaks vipaa kohtaa, mut hei mä oon ihminen! Ja tää ei tosiaankaa tarkota sitä, että oisin kypsänä raskaana olemiseen, en tosiaankaa. Mulla on ollu niin helppo raskaus, jotta tätähän vois jatkaa vaikka loppu vuoden ... VITSI VITSI! :D ei vaa oikeesti oon välillä surullinen, ku aattelen et kahen kuukauden päästä mä en enää oo raskaana. Tää on kuiteski eka raskaus, eikä tätä kokemusta tuu enää koskaa toiste :'( siks nautinki viimeseen asti! Sitäpaitsi millo muuten voin luistaa kaikesta ikävästä vaan vetoomalla siihe, et oon raskaana :D ja kaiken saa selitettyä itelleenki paljo helpommin, ku on raskaana! Esim. miks mun pitää taas kolmannen kerran tällä viikolla hakia Filmtownista karkkia? No tietty siks et oon raskaana :P tai miks mä en taaskaa menny tänää lenkille? Ai nii mähän oon raskaana! (eilen kyllä menin !!) Meillon vähä sotkusta, ku kato mä oon niin raskaana :D ai että mikä maailman ihanin tekosyy <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3