sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Viikkokatsaus :D

Eka jutska: ULTRA!! Hihhii, oltiin sielä ja oli huikeeta! Saatiin hyviä kuvia, joista oikeesti näkee, et iha ihminen se on :) ja kaikki oli just niinku pitää, HUOH! Se on hassua, ku se täti selittää kaikkee, et tossa on tommosta ja tossa tommosta ja ite oot vaan et WHAT !? :D en erota noista kuvistakaa muutaku pään ja nenän, joka muistuttaa erehdyttävästi meikäläisen klyyvaria (ja tää on siis bäd juttu :D). Mut oli se kummiski kiva kuunnella, kun se selitti vähä miten päin se sielä just sattu oleen ja muutenki vähä miten tää homma toimii. Multa menee kyl kaikki ohi, ku vaan jännittyneenä tsiikaan sitä kuvaa ja odotan, et se ultraaja sanoo sen et kaikki okei. Se myös heitti aika vahvan veikkauksen kaverilaisen sukupuolesta :) mut en oo aatellu sitä huikkia suuren yleisön tietoon, koska se voi aina olla se toinen vaihtoehto :) 

Muuten tulin pikasesti kertoon vaan, et oon ollu niin HELGESTI töissä, että paikat on kipeenä :D jalat on ihan muussina. Sillee niinku olis muka käyny pahemmastikki jumppailemas! Mahtavaa :D oon ollu joka päivä (to,pe ja la siis :D) ylitöissä ja ne päivät on muutenki ollu täyttä kaaosta. Mut kivaahan se vaan on ku on teksaa :)

Mutta hengissä mut on ehdottomasti pitäny kanssaihmiset :) perjantai iltana oltiin mun ihanalla suolentoverilla (:D) istumas iltaa ja vedettiin kaikki ihan mehukatti linjalla :D sain likoilta vielä lahjan, jota ne oli juoninu mun selän takana; lahjakortin lastentarvikeliikkeeseen!! Jippii! Olin inskana :) aion mennä sinne pikinmiten tsiikaileen, mitä kaikkee sillä kortilla kantsis ostella. Eileen ehtoolla oltiin ukkelin kaverin 30 vee synttäreillä (jep, joudun oikeesti käymään tollasis vanhusten bileis :D) ja mulla oli yllättävän kivaa, vaikka en tuntenu lähes ketää! Mut sielä oli yks toinenki mimmi paksuna ja meillä sattuu oleen viel melki samat LA:t niin juttua kyl riitti :) kaikesta synnytyssysteemeistä ja muista on yllttävän kiva puhua tätä nykyä !! Hyvä mä, edistystä :

Nyt me ollaan mutsilaisen luona ja oon koko päivän ottanu chillisti (ja dokannu villisti ... alkoholittomalla kuoharilla, jonka sain mutsilta lahjaks :D). Sain ihania lahjoja vielä tänäänki! Mun piti kuvata niitä, mutta en jaksa ... Oon saunan jälkeen aina ihan naatti. Mut siis semmosia Iittalan Taika -merkkisii kulhoja sain, jotka oli täynnä vaahtokarkkei, tikkareita, laku ja tazza kaakaoo :D ja sit pikkusysteriltä ja sen boifrendiltä sain ihanan neonpinkin paidan, joka mahtuuki jopa päälle (eikä oo L-kokoo :D) ja sit sain korvikset, joista tyksin hulluna! Pikkuveli toi perinteeksi muodostuneen arvan :D voitin sillä 7 euroo !! Ja sit ollaan syöty kakkua ja kaikkee muutaki herkkuu ja mua NÄRÄSTÄÄ. Kohta aion kömpästä punkkaan, ku huomenna herätys kasilta et keritään aamulla neuvolaan.

Tähän loppuun viel pakko sanoo, et tarttis kyllä muistaa olla ilonen pienistäki asioista, eikä aina olla valittamas, kuinka päin seiniä asiat menee. Nyt ku oon seurannu koko päivän tota Hyvinkään meininkiä, niin on kyllä semmone olo, et meikäläinen skarppaa täs hommas ny satakymmenen prosenttisesti. Ihan vaan siks, et elämä on hippasen liian arvaamaton keissi kuluttaa angstaamiseen. Joten tästä eteenpäin  positiivisuus on kaikkee muutaku perseestä! Ja oon tosi pahoillani niiden uhrien puolesta ja ehkä vähä sen ampujanki. Miten pystyy olla nii sekasi ... Voimia kaikille ja pitäis muistaa pitää yhtä!


Tsiikailtiin mutsin kans aamulla Jukka Pojan vanhaa konserttia ja tää biisi sopii kyl tunnelmiin. Pitäis olla kiitollisempi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3