perjantai 18. toukokuuta 2012

Ihanaa Leijonat !! Mulla oli niin usko menny jo toises eräs ja selailin vaan huutiksesta ja tori.fistä mutsivaatteita. Kolmannes eräs vaihdoin lenkkikuteet ja totesin, että jos jatkoajalle mennää, niin se ei oo raskaana olevan naisen katteltavaa eli mä lähen lenkille :) mut sitte tuli se ihana MAALI! Se tuli viä niin, että mä hoin epätoivon partaalla, että tehkää ny se yks maali, tee se, nyt teet sen ja sitte se Jesse sen teki :D soitin heti mutsille ja meininki oli tän tyylistä: "SAATANA MIKÄ MAALI !! JESSE JOENSUU !! MAALI TULI ! SUOMI JATKOON !! JESSE JOENSUU !! PERKELE MINKÄ TEITTE !!" :DD oli se Kontiolaki iha jees, vai oliks se syöttäjänä? Mun mielestä. Taikka mä luulin ekku, että se sen maalin teki :) mut enivei idena oli päästä sanoon, et oon myyny sille viinaa :D lauvantaina oonki töissä, niin pääsee kattoon sit peliä isommalla porukalla! Ellei oo mahtava keli ja kaikki urpot (jotka ei seuraa lätkää) tunkee terassille ja on koko ajan ostamas jotain :)

Eileen oli kyl muutenki (penkki)urheilullinen päivä, koska ennen Suomen matsia oltiin tsiikaamas paikallisen jalkapallojoukkueen peliä! Pääsin kyllä mukaan vähä vastahakosesti, ku ukkeli epäili, etten jaksa istua siä kahta tuntia. Mutta mähän istuin! Esitin kyllä välillä vähä dorkia kysymyksiä. Ehkä paras kohta oli se, kun en ollut tsiikaillu vastapuolen maalivahtia ollenkaa ja sitte ku peli käänty ekaa kertaa niitten maalille ja meinas tulla maali, jonka maalivahti pelasti ja yleisö kohahti, niin olin jotenki tosi pihalla ja luulin, että kentälle juoksi pinkkiin pupuasuun pukeutunu häirikkö :DD mut sillä maalivahdilla oli tosiaan pinkit vaatteet ja yleisö kohahti sen hienon maaliyrityksen ja torjunnan takia :D mut seki peli päätty "meidän" voittoon!

Nyt oon menos töihin hyvin no let's go -tunnelmissa ..... mut pitää viel loppuun lisätä (jos osaan) toi Samuli Putron biisi, ku se on niin ihana ja outo samalla :) oon kuunnellu sitä monena aamuna. On niin ihkua herätä ukkelin vierestä, joka tukka pörröllä nukkua tuhuttaa, mutta sitte ku mä nousen ylös, niin se hetkeksi aikaa avaa silmät ja hymyilee mulle :) meillä oli täs yks ehtoo kehityskeskustelu liittyen tulevaisuuteen :D mä esittelin sille mun idean, et tehää toine muksu heti perään :) se näytti aluks kauhistuneelta, mut sitte ku perustelin mun näkemyksen paremmin niin ehkäpä se jo vähä hymyili ja nyökkäili :D ennoo varma :D näin ne mielipiteet voi muuttua! Mut käydään ny synnyttämäs tää eka pihalle, ennenku aletaa suunnittelee <3 ja eihän se oo aina varmaa et kaikki pystyy saada useempia lapsia :( just yks asiakas sano mulle hyvin, että lapsia ei tehdä niitä saadaan! Mut ny tuloo kiirus! Ja peeäs RV 21 jo !! Huikeeta kuinka aika rientää!




                                

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3