maanantai 14. toukokuuta 2012

Bileitä, bileitä!

Mä tulin eileen viettää kotiinkotiin mutsilaisen äippäpäivää <3 tilasin sille Dermosta kuorivaa tyrnisaippuaa ja jalkakylpysuolaa ja tein kakun. Se olis kyllä voinu voittaa Suomen rumin äitienpäiväkakkukisan, mut oli ihan hyvää ees :) ennenku lähin tänne, nii ukkelin poppoo tuli meille bailaan ukkelsonin kolmekybäsiä! Apua, ku se on gamla gubbe :D mä tein sille aamupalaksi pekonia ja munia & lättyjä ja kärtsäsin melki koko meiän kämpän :DD tuli taas sellanenki vuoden kokki -olo! Onneks mullon viä vähä aikaa opetella ennenku vauvalainen on siinä iässä, että oikee ruoka maistuu :) mut mun ja meidän koko familyn (meillä on aika iso perhekuvio :D) yllärilahja onnistu hyvin!! Ostettiin ukkelille uus telkkari! Koska meillä oli semmone kuvaputkitöllö enne ja se oli TOSI pieni ja digiboksi oli iha eka boksi, mikä on tänne mutsilaisen työ hommattu. Eli aika keskiaikakamaa :) ny o sit full HD laajakuvatelevisio. JIPPII!  Ja ukkelin ilme oli näkemisen arvonen, ku kannettii telkkari tupaan :)

Muuten ei oo erikoisia kerrottavia asioita tapahtunukkaa, vaikken hetkeen oo kirjottanu. Perjantaina oltii ukkelin pikkusysterin kaa shoppailees ja sovitin 72 miljoonaa äitiyshousua, mutten oikeen innostunu mistää. Onneks mullon noi yhet ja normi legginssit menee iha hyvin jalkaan. Ylläri ylläri, mut ostin taas oikestaa vaa jumppakuteita :) mut ainaki niitä housuja voin ehkä käyttää myös töissä kesällä. Ja tästä aasinsiltana voisin kertoo, et raflapäällikkö oli tehny listat siihen asti, ku meitsi on töis ja ku näin ne, niin jouduin pidätteleen itkua :D se näytti niin lyhyeltä ajalta!! Mun ura baaripirkkona on (toivottavasti) kohta ohi. Tein viimesen iltavuoronki perjantaina. Nyt musta tulee vähä niinku päiväduunari :)  ja töissä muutenki yleisin kysymys tuntuu nykyään olevan "koska sä synnytät vai ooks sä muuten vaan lihava?" Eli toisin sanoen kaikki on viimestää nyt huomannu asian. Ei se haittaakkaa, mutta oon mä muutaman kerran hermostunu idioottikysymyksiin.

Jeespoks holiday. Aion viettää viel tän päivän täälä pikkusysterin ja mutsilaisen kans leikkies ja huomenna bäk to wörk. Tänää varaan laivamatkan ens sunnuntaille, joten siis on jotain mitä odottaa koko viikko :) tänään ohjelmassa olis myös mun ihkuille tsiipparimornille kevätnäytösmusan tekoa. (Ja mutsin laivatuliaistobleronen syöntiä.) Mut nyt vois vaiks mennä nauttii tosta auringosta lenkin muodossa!

PS: Oon halunnu jo hetken koklata miten noi kuvat tänne pamahtaa, niin tässä alla kuva mun 18 vee synttärien juhlapöydästä isseen luona :) vuosi oli siis 2007 (tän mä jouduin kysymään pikkusysteriltä, koska en oikeesti millää meinannu tajuta mikä vuosi oon täyttäny :D)





4 kommenttia:

  1. iso perhekuvio :DD vähäsen. kiitos ku vinkkasit, alampa ihan seuraamaan niin pysyn sitte selvillä asioista.
    T. "pikkusysteri"
    ps. eka kerta ikinä ku kommentoin mihinkää blogiin niin en tiä menikö tää ny ihan hienosti sitte.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienosti se meni! Oot varmaan säki tehny satamatyötä 95 vuotta ku noin hienosti menee :DD mut ennoo varma pystykkö jopa kirjottaan omalla nimellä, jos sulla on Gmailiin s.posti, vaikka et kirjottaiskaa blogia. Mut en tosiaan mee vannomaan! Voit myös alkaa kirjottaa!! Mulla olis pari otsikkoideaa: "Elämää M-marketin kassalla" taikka "Vuosi nuoruudestani äidin helmoissa" :DD
      PS: arvasin et alat stalkkaa mua! :D

      Poista
  2. :DDDD otin ton kohteliaisuutena. myöskin "vuosi ruutupaidassa" sopisi, ottaen huomioon mun molempien duunipaikkojen uniformut. sormet oikeen syyhyää kirjottaan.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään eniten tosta ruutupaitaideasta :DD ala jo kirjottaa!

      Poista

Jätähän kommentti, kiitti <3