maanantai 7. toukokuuta 2012

Maanantai dintsdintsdints!!

Toisin, kun kaikki muut, nii meikäläinen on maanantaisin aina happy :) koska se on joka viikko oikestaa mun ainut vakiovapaapäivä! Muut vapaat riippuu sitte muiden menoista ja kaikesta muusta (esim. onks joku juhlapäivä keskellä viikkoo) ravintolaelämään vaikuttavista tekijöistä :) mutta monday on aina meitsin holiday! Tästä maanantaista tekee vielä paremman muutama asia:
1) kauan kadoksissa ollut palkka tuli !!!! Ja sain maksettua laskut (tilille jäi taas huimasti tonneja) JIPPII!
2) kaveriodottaja (WHAT :D) tulee tänää meidän mestoille rakenneultraan ja meillä on treffit!
3) meen tänää ripsihuoltoon ja lakkaan näyttämästä huonolta ripsenpidennys muijalta :D ja samalla laitetaa kulmat!
4) ehin aamupumppiin kun oon nyt jo hereillä!
5) mulla on myös huomenna vapis eli voin tänää valvoo huoletta vaikka kahteentoista :D

Täs päiväs on yks miinus kylläki; ukkelilainen menee taas yöks töihi :( johan me ny kaks yötä saatiin kimpas nukkuu. BUU!

Mut eilisestä voisin kertoo sen verran, että olin YLIpitkästä aikaa bodystepis ja UU UU oon voimissain!! :) olin ihan jännittyny ennen jumppaa, koska pelkäsin että a) kusen housuihini jos yritän hyppiä b) jos en hypi näytän ääliöltä c) vatta rupee taas kovisteleen kesken suorituksen d) kaikki vahtaa mua sillee et vittuako sä täällä hillut senki raskaana oleva valas e) (mun piti oikeesti ihan miettiä mikä kirjain tulee d:n jälkeen :D) en muista enää yhtää miten toi steppiohjelma etenee. No, kaikki huoleni olivat turhia! En yrittäny ees hyppiä, koska ohjaaja kerto aina hyppimättömän vaihtoehdon ja kuulostelemalla omaa kroppaa tiesin mikä on mun juttu ja mikä ei :) eli en siis pissanu housuihin :) ja kävin tunnin aikana kerran vessaski, ku alko painaa sen verta rakkoa. Eikä käyny kuinkaa, en ees kuollu häpeään :D vatta ei ruvennu kovisteleen yhtää. Vasta kotona menin hetkeks aikaa pitkälleni, kun tuntu siltä! Ja vaikka mua ehkä vähän pitkään katottiinki, niin kukaan (paitsi joku vanha kurppa) ei kattonu sillee pahasti. Kaikki vaan hymyili vähä sillee kannustavasti (säälivästi) :) "kyllä se siittä, läski!" :D ja lopuks vielä ilonaiheita tuotti se, ettei kuukaudes ohjelma mihinkää mielestä ollu hävinny! Eli no worries :)

Eileen oli muuten sitte tosi aktiivinen päivä (NOT!), kun oltiin kerranki koko perhe oikeen kotona koko sunnuntai. Mä makasin sohvalla ja ukkeli lattialla, molemmilla omat koneet ja ainoo kommunikointikohtaus tais olla se, kun mä pierasin ja ukkeli kysy, että "asuuks sun persees sorsa?" :D muuten siis oltiin hiljaa ja datailtiin kumpikin tahollamme. Ehtoolla käytiin kylässä kaveripariskunnan luona, jotka majotti kahta ulkomaalaista (toinen oli from Japan!!), jotka oli täällä jotain hyväntekeväisyys showta järjestämässä. Ja kyllä mua taas hävetti, kun en sanan sanaa suustani saanu !! Paitsi thank you, kun se toinen tyttö halus viedä munki jäätelötikun roskikseen. Apua, miten huomaavaista oikeesti! Koska ite olis noin fiksu jotain toista kohtaan. Sitte ku parin tunnin päästä kotiuduttiin ja niin sama meininki jatku; mä kattelin soffalla Idolsin netistä ja ukkelsoni meni makkariin tsiikaan futista. Me siis NIIN nautitaan toistemme seurasta :DD

Juhuu, ku tästä tuli taas pitkä. Mä lähen ny pumppiin ja shoppaileen ku kerta rahaa on :D

5 kommenttia:

  1. Ai että ku näitä on ihana lukia!! :D Aiva loistavaa, pitää alkaa seurailemaan!
    Nii ja onneks olkoon ny näin virtuaalisesti! :)
    -HK :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih hih, mietin vaa et mite ihmees löysit tän :D mut kiitos paljo! <3

      Poista
    2. Haha, luin Janskun blogia ja rupesin kattomahan että kuka Jenny on kommentoinu.. Hetki aikaa kesti tajuta et se olitki sinä! :D

      Poista
  2. mäki eksyyn tänne tuon janskun blogin kautta:) voi että, oikeen paljo onnea koko perheelle ja isoo halaus!

    t. kartsan anna

    VastaaPoista
  3. Haha, Janskun blogi on hyvää peeärrää näköjää :D mut kiitos <3

    VastaaPoista

Jätähän kommentti, kiitti <3