perjantai 4. toukokuuta 2012

Liikkeitä(kö) masussa :)

Jippii, tänää on vielä yks vapaapäivä ja mulla on aivan tuhannesti tekemistä! Oon niin kova haalimaan tehtäviä itelleni ja sitte ku on vähä vapaata nii tarttee yrittää toteuttaa kaikki :D tänään mun tarttis lähtee käymää kavereiden luona, joilla on kaksi viikkoa vanha pieni rinsessalainen sielä ihasteltavana! Oi oi, mun vauvakuume nousee :) kävin eileen ostamassa hänelle jotain tuliaista ja mitäs muutakaa meitsi vois viedä, kun Hello Kittyä :D löysin Lindexistä ihanan Hello Kitty bodyn ja oisin kyllä löytäny kaikkee muutaki, mutta munn palkka ei oo VIÄKÄÄ tullu!!!!!!! SHIT! Tää ehkä tarkottaa sitä, et joudun persaukeileen koko weekendin :( BUU! Tänään myös mun kaveri tulee meille yökyläileen ja aiotaan tyhjätä mun vaatekaappi ja heittää vaatteita kolmeen eri lootaan: 1. kirpparikamaa 2. vaatteet jotka menee varastoon ootteleen päälle mahtumista 3. kaveri lainaa

Mutta sitte se oikee asia, mitä tulin tänne muistiinmerkitsemään oli se, et oon saanu täs pari päivää nauttia vatsassani myllertävästä alivuokralaisesta !! <3 jee! Just ku kävin maanantaina neuvolas valittamas, että mä en oo tuntenu liikkeen liikettä, niin päivä meni ja sitte kaveri päätti todistaa, että kyllä minä liikkua osaan :D toki oon vähä epävarma, että onko nää nyt niitä liikkeitä :) mutta eipä oo mahan sisällä ikinä ennen tältä tuntunu, joten luulisin että kyllä :) harmittaa vaan, ku ukkeli ei voi tuntee niitä! Koska hihittelen niille aina itekseni varsinki ku mennää nukkuu ja sillo mä niitä selvemmin tunnen :) mut ukkeli on niin sekasi kaikesta yötyöstä ja päivätyöstä ja muusta, ettei se ees varmaan tajua ite olla harmissaan! :D

Mut nyt ukkelsonin sisko tuloo meillä käymää, koska ne oli käyny (tulevan) anopin kans ostaas mulle jotku äitiyshousut ku valitin ettei täältä mistää vaatekaupasta saa! :) mielenkiinnolla odotan tulevaa ensitapaamista mun ja äitiyshousujen kesken :D ainaki kaveri, joka on neljä päivää mua eellä, soitteli keskiviikkona ja sano, et niistä tuli parhaimmat frendit äitiyspöksyjen kans! On kuulemma kivemmat ku kollarit :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3