perjantai 25. toukokuuta 2012

Jepujee, meitsi 23 vee!

Hihii, mulla oli eileen synttärit!! :) vietin koko päivän töissä :D mut oli mulla siä hauskaaki! Ihan ekkuna issee tuli yllärikäynnille ja toi mulle lahjaksi muumiasioita :)

Huomasin vasta vähä liian myöhään (ku kuva oli jo koneella), jotta noi servetit on väärippäi :D
Sitten myöhemmin ukkelssoni tuli käymään ja toi mulle ruokaa, jonka kaveri oli tehny! Se tuli kyllä hyvään saumaan, koska mulla oli aivan älytön kiire enkä ollu keksiny mitää evästä itelleni. Jossain vaiheessa sain myös ruusun mun ihanilta frentsuilta, jotka tuli moikkaan. Ja sit maailman paras kaveri toi mulle paketin Daim jädee :D se on ny sielä työmaalla, ku olin pyörällä liikentees ni ei oikeen pygenny kuskaan sitä himbeen :D ehtoolla käytiin vielä ukkelsonin kaa ostaas Kotipitsasta salaatit ja syötii meiän terassilla. Ja käytii kattoos pyörää, josta ukkelin issee aikoo tehä mulle kulkupelin kesäks 8) meikäläinen tosiaan veivaa sillä ukkelin pyörällä menee tätä nykyä!

Nyt mulla on itseasias vähä touhua, kun oon menos jalkahoitoon (vihdoin!!) ja sitte pitäis lähtiä käymään töipaikalla. Meen vaan avaan puljun, koska MEILLON RAKENNEULTRA KLO 13 !!!!! <3 jeee, vähä tätä päivää oon ootettu! Pelottaa, jännittää ja innostuttaa nii jotta maha on kipee :) mut toivottavasti kaikki menis hyvin. Eikä oo kyllä yhtää väliä näkyykö sielä kumpiko on tulos, kunhan vaan kaverilainen on terve. Mut aiotaan kyl kysyä, jos kaikki on muuten ok :) ultran jälkeen meen viel töihi ja ehtoolla kaverilla on synttärikemut, joten hinaan itteni sinne.

PS: ukkelsoni oli tilannu mulle lahjaksi Converset <3 se on kyllä paras lahjojen ostaja, ku se aina kuuntelee nii hyvin mun vihjeet :D ne ei vaan oo vielä tullu, mut täs silti fiilistelykuva!

Nää on siis tilattu täältä: http://www.brandos.fi/converse/all-star-seasonal-hi-21x30116-iris-orchid/a48966

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3