torstai 17. toukokuuta 2012

Vapsupäivä

Hups, meitsi heräs vasta äske! Ja vieläki on sellaanen olo, että tarttis nukkua toinen samanlainen satsi. Eileen oli kyllä ihan superrankka päivä, kun sattu oleen aurinkokeli ja meilläpäs on kaupungin paras terassi 8) mut kerranki ei tarvinnu keksimällä keksiä tekemistä! Sit töiden jälkeen pyöräilin himaa (ehkä 7 kilsaa) MIESTEN pyörällä, jossa lesta oli liian korkeella :D nautin joka hetkestä! Kotona ehin syödä kolme paahtoleipää ja sit ukkeli tuli ja lähettii sen töimaalle. Olin jossain kiltteyspuuskassa päivällä luvannu mennä auttaan sitä ja niinpä siirtelin kaks tuntia semmosia ärsyttäviä laatikonkansia pinoihin. No, oikestaan yks ja puoli tuntia, koska yks puoli tuntinen tais mennä siihen ku yritin piileskellä sitä kaikkien laatikkopinojen takana, et saisin vähä istua välillä! Mut se löysi mut aina :D orjapiiskuri! Aion kysyä seuraavas neuvolas, että saako tuleva isimies käyttää raskaana olevaa tyttöystäväänsä ilmaistyövoimana :) paitsi et sain mä palkaks ranet kaikille mausteilla :D

Meinattii kaiken urakoinnin jälkeen (ja mä vielä kävin suihkus, meikkasin uudestaa ja sain pienimuotosen vaatekriisin) käydä jossain terassilla yhellä (taikka ukkeli meinas), mutta joka paikkaan oli nii järkyttävä jono ja rupes viel sataanki, et mentii sitte paikalliselle huoltoasemalle (? en tiä onks se huoltsikka vai miksikä sitä vois kutsuu ... vähä niinku abc :D) ja mä sain ne ranet ja ukkeli kaljan :D nauratti ehkä vähän! Mutta päästiin hyvän katoksen alle ulos istuskeleen ja ukkeli sai kaipaamansa kaljansa ja mä ruokaa. Sit vielä vietettii yhteistä laatuaikaa perinteiseen tyyliin; molemmat istuu omalla pelikoneella hakkaamas Raylle rahaa :D

Et siittä syystä väsyttää! Ja mulla on vieläpä niskat ihan TÖRKEEN kipeet, kun otin eileen baarilla joulukoristeen (!! :D) ikkunasta ja jotenki naksautin niskan ylöspäin katellessani :) vain mä voin onnistua! Raflapäällikön tyttölöinen, ikää viis vee, pyöri eileen koko aamun mun kans ja autteli mua avaan puljua ja se oli ehkä maailman söpöin, ku se kuunteli ku selitin raflapäällikölle, et tarttisin vähä tuuraajaa synnytysvalmennuksien ja ultran ajaks ja sit se kysy et miks?? ja selitin, että mä saan vauvan, niin neiti silmät pyöreenä kysyys et KENEN KANS?!?!? :DD naurettiinki sitte, ettei se aina oo niin yksselitteistä näin vuonna 2012 :D mut tästä aasinsiltana jälleeen (koppotikoppoti) enää viikko ja yks päivä ultraan !!! <3 täytyy vaan toivoo nyt et kaikki olis sit kunnos! Kaikki kyselee, et haluatteko tietää sukupuolen ja aiotteko kertoo sen muillekki, jos saatte tietää, mut mä oon vaan sanonu et tulee sieltä kumpi vaan nii ihan sama ku se on terve (taikka niille joiden huumorintajuun voin luottaa, oon sanonu et ihan sama kumpi tulee kunhan se ei oo aasi, kun ukkeliki on tommonen isäaasi :D).

Eipäs täs sitte muuta. Paitsi, että meidän laivanvaraus ei menny ihan niinku piti. Euroopa on telakalla just sunnuntaina ja ehkäpä sen seurauksena tai muute vaa Isabella on ihan täynnä. Mut sitte kaikki meni niin täydellisesti ku vaan voi ja me lähetää päivä Tukholmassa -risteilylle Hesoosta !!! IHANAA! Oon aina halunnu päästä! Eli kaks päivää töitä ja sit kolme päivää holidaytä hyväs seuras :) sitte kaks päivää töitä ja ultra!! :) ei ainakaa tuu aika pitkäksi täs odottaes :D mut ny MOI ja ihanaa sateista helatorstaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3