keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Paluu arkeen .... jippii (NOT!)

Rantauduttii eileen takas Suomifinlandiaan sekä myöhemmi sit himbee. Voin kertoo, että sanonnat "reissussa rähjääntyy" ja "väsynyt, mutta onnellinen" käy aika hyvin toteen meikäläisen kohalla :) oli kyllä tosi rankkaa, ku valvottii molempina öinä johki kolmeen ja heräsin molempina aamuina kasilta. Huh. Mutta hyvin mä vedin! Sunnuntaina käytii buffassa syömäs ja eka kerta, ku en kyenny jälkkäreihin ollenkaa :o olin niin supertäynnä, että mahaan alko sattua sen verta, jotta jouduin poistuun hytskään ottaa huilia ja jättään muut nauttii jälkkäreistä :D sit ku palasin takasi elävien kirjoihin, niin istuskeltiin siel Old Port Pubis tsiikaas lätkää ja kuuntelees trubaa ja myöhemmin mentii New York -diskoon, jossa suurin osa väestä oli teinejä :D

Maanantaina aamusta lähettii heijja Svärjeen (Tukholmaan siis :D) ja matkustettii metrolla vanhaan kaupungiin, jossa kierreltiin ja kaarreltiin ristiin rastiin ja umpimähkään :) käytii syömäs sellases kivas italialaises raflas, jossa ei sinänsä ollu terassia, mut siinä ei ollu yhes kohtaa ikkunaa ollenkaa ja päästiin siihen istuun ja nauttii ruuan lisäks auringosta! Meitsi tsiikaili vaan kaikkien ohikävelevien naisten vartaloita ja kommentoin, jos näin semmosen kropan, jonka ite haluaisin synnytyksen jälkeen :D en ostanu Tukholmasta mitää :D paitsi jäden ja ruokaa. Hyvä juttu :D mut sit laivalla mentii vähä shoppailee ja ostostelin meidän vauvalaiselle ylihelluset tutit :) ja sit meille kämpille ostin lasinalusia (keräilen niitä :D) ja semmosia oven päälle laitettavia apinakoukkuja, joihin ripustellaan meidän huppareita. Meillä oli niitä jo ennestää kaks, nii kelasin et ostan lisää, ku JOS JOSKUS päästäis tästä muuttaa isompaan, niin sit saatais molempien makkarien oveen semmoset. Otin kuvan tuteista ja lasinalusista, mut koukut oon jo asentanu paikalle makkarin oven päälle ja ukkeli nukkuu, ni en viitti mennä leikkii paparazzia :)



Loppuehtoo laivalla meniki karaokee kuunnelles ja edellee paikan oli vallannu teinit :) mut se yks tyttö laulo NIIN mageesti, et meni oikeesti kylmät väreet! Hullua! Istuskeltii myös sielä pubissa ja myöhemmi diskossa ja voin kertoo, et pidettii välillä iha törkeen kovaa meteliä, ku naurettiin ja meidän juttujen taso oli aika alaarvosta. Tuli muutaman kerran sellanen olo, et ei helge mä oon selvin päin ja käyttäydyn täälä niinku olisin neljän promillen jurrissa, hävettää :D mut onneks tieto, ettei kukaa tunne meitä, lohdutti :D

Tähän loppuun on pakko viel mainita ehdoton reissun kohokohta; OLLI !! :D Olli oli siis tarjoilija sielä laivalla, joka tavattiin ekku kertaa buffetissa ja meidän kohtaaminen meni jotenki niin, että mä olin jättäny ihan törkeen ison kasan ruokaa lautaselle ja valitin, että mua hävettää aina jättää ruokaa ja sit Olli just kurvas meidän pöytää tyhjään ja se kommentoi et "Mitäs tää nyt on?!" ja osotti mun lautasta :D olin hetken iha APUA !! mut sitte ruvettii vaa kaikki nauraan ja alettiin siittä lähtien heittää Oltsulle läpänderiä ainaku se kävi meidän pöydäs :) paras oli ehkä se, ku mä yritin väkisin vetää viimesiä suupaloja ja Olli tuli paikalla ja kysy multa et "Saako viedä pois ennenku repee?" :DD ja sit Olli oliki IHAN joka paikas mihin mentii :D sielä pubissa, yökerhossa, käytävällä se tuli vastaan :D alettii heittää läppää, et Olli varmaan ajaa metroo, ku lähetää Tuhkolmaan ja ratikkaa ku päästää Hesaan ja ku pojilla oli peli heti eileen ku tultii takas, niin mietittii et Olli on sieläki varmaan tuomarina :D ja sit selviski jossain vaihees et Ollikin pelaa futis ja on aikalailla meidän huudeilta kotosi :D Olli on paras, täydellinen!! :D

Mä myöhästyn pian töistä eli tarttee ruveta lähteen. Ihanaa aurinkopäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3