lauantai 5. toukokuuta 2012

Mikä mua vaivaaa?!?!? :D

Ihan oikeesti, MINÄ oon kattellu täälä MYYTÄVIÄ ASUNTOJA !! APUA ! Oon ollu aina sitä mieltä, että täältä en asuntooni osta, että jos ostan nii sitte jostain muualta ja vasta sitte ku mulla on unelmaduuni ja rikas mies. Nyt ei oo kumpaakaa :D ja silti en saa yöllä nukuttua ku mietin vaan, miten ostaisin ihanan oman kodin! Ja mulla on jo kaks kiikaris :D MÄ OON TULOS HULLUKSI!! Onkohan tää nyt sitä pesänrakennusvimmaa? :)

Jos totta puhutaan nii mun piti tulla kirjottaa tänne, koska mulla on kauhia puheripuli ja kaveri, joka oli meillä yötä, lähti jo eikä täälä oo ku seinät joille vois puhuu. Mietittii, et mun olis pitäny hakee siihe Iholla ohjelmaan. Olis meinaan juttua pukannu :D mua välillä naurattaa (mutta useimmin ärsyttää), kun ukkeli on semmonen ameeba suurimman osan kotona olo ajastaan ku se on niin sekasi niistä yötöistänsä ja sitte meikku vetää täälä ku mikäki duracell pupu ja höpöttää saamatta koskaa mitää vastausta :D

Nyt mä myöhästyn varppina töistä ja pyykitki on konees ja mä vaan vahtaan täälä paritaloneliöitä :D mut ny mä kerään itteni (Puppe)! Sain muute eilee siltä tuoreeta mammakaveriltani ihanat äitiysfarkut! Jippii! Enää ei pääse kukaa asiakas töissä kysymään, et miks sulla on olohousut töissä jalas :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3