tiistai 18. helmikuuta 2014

Rättiväsyny jumppaaja

Käytiin aamulla Ladyllä kotiäitijumpas Ellen kans ja Elle oli sielä niin hienosti, että mä sain keskittyä vaan jumppaamiseen. Paitsi silloin mun jumppaaminen häiriinty, kun Elle kiipes ohjaajan korokkeelle ja pani sinne maata. Nauratti niin, ettei tullu vatsalihasten tekemisestä mitään!
Tänään on ollu jotenki aikaa enemmän Ellelle ja leikittiin yhdes melkein tunti. Mulla on oikeesti tosi harvoin aikaa keskittyä pelkästään Ellen kans olemiseen ja poden siitä jatkuvasti huonoa omaatuntoa.

Meidän leikit ja pakko oli ottaa kaverikuvaa, mut Elleä ei kiinnosta :D

Illalla menin vielä vetään cheerlikoille harkat ja mä vaan niin nautin! Harkkojen ja etenkin jumpan vetäminen on niin mun juttu. Täytyy joskus varmaan oikein harkita, jotta saisko tälläänen tavallinen mutsi siittä itelleen ammatin. Tehtiin harkkojen loppuun kestävyysharjotteita ja lihaskuntoa. Olin suunnitellu niin rankan setin, jotta tuskin itekkää jaksoin tsempata loppuun. Onneksi likat veti hienosti, vaikka meikämutsilla meinas kunto loppua! Ryhmän voimaa ei voi voittaa mikään. Mä oon vimpan päälle joukkueurheilija!

Kuva ennen jumppaa, after kuvaa ei pysty julkasta :D

Huomenna alkais mun työviikko ja tiedossa on hulluja työpäiviä, jotka pitäis jotenki yhdistää koti- ja jumppahommiin. Mun viikon kohokohta tulee olemaan lauantaiaamun puolisocombat, joka järjestetään Ladyllä ja Makke lupas tulla mun kans! Nauran jo valmiiksi sitä näkyä, kun Makke (notkeena kuin norsu) tekee potkuja, haha!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3