torstai 6. helmikuuta 2014

Alkuviikko

Tän viikon alotus on ollu melkoisen rankka. Oon ollu koko viikon töissä niinkun normaalit ihmiset kai tapaa olla.  On ollu iltavuorosta vaihtoa aamuvuksaan, huonosti nukuttuja öitä ja sitä rataa.

Hissin oviki aukes mutta me vaan poseerattiin :D  
Onneks mutsi oli meillä tiistaiaamuun asti ja saatiin järkättyä vähä yhteistäki aikaa Makken kans. Lisäks äitee oli ihan korvaamaton apu Ellen yösähläilyis! Ilman äitiä Elle nukkuis taas yönsä meidän välissä. Nyt ollaan pysytty kaikki omis pedeissä, vaikkei yöt ihan mutkattomasti ookkaa sujunu.

Ellen kokoinen lumiukko :)

Vielä maanantaina oli tosi paljo lunta ja kylmä, mutta nyt on kivasti lämmenny ilma. Mun on paljo helpompi lähteä töihinki, kun ei oo kamalaa pakkasta. En oo päässy aivan samalle aaltopituudelle meidän lämmitystolpan ajastimen kanssa. Aamuherätykset klo 6:30 ei oo mitää mun lemppareita, mut kai niihin tottuu. Oudointa on se, että aamuvuoropäivinä nään Elleä vasta iltapäivällä!

  
Ellen väsyny aamutunnelma :D

Mun töiden takia ei olla tällä viikolla tehty oikein mitää kimpas, mutta Elle ja Makke kävi tiistaina Touhutalossa leikkimässä. Ja me oltiin Ellen kanssa keskiviikko aamuna kotiäiti jumpassa pitkästä aikaa. Seuraava kerta onki taas sitte heti muutaman kuukauden päässä, koska suoraan sanottuna Ellen kanssa on kohtuu rasittava olla sielä. Tyyppi yrittää koko ajan sabotoida muita jumppaajia ja kiipee ohjaajankorokkeelle esiintymään.

Salil eka, salil vika :D

Elle on tällä viikolla tullu pari kertaa "pyytämään pissalle" ja pottaan ollaan muutamat lirautukset saatukin onnistumaan. Toki välillä ehtii lirahtaa ennen potalle pääsyä. Eileen Elle otti pyykkikorista housut ja puki ne itte päällensä!! Väärin päin tosin, mutta silti hieno suoritus ainaki meikämutsin mielestä.


Minä itte puin! :)

Luojan kiitos, huomenna alkaa viikonloppu! Mulla on vielä huomenna kevyt 15 tunnin työpäivä tiedos, mutta sitte oon järkänny itelleni weekendin vapaaksi. Cool!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3