sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Mummi hoitaa!

Elle on ollu viikonlopun mun mutsilla hoidossa ja mä oon ollu töissä. Mutsi lähettelee mulle aina kuvaviestejä, kun Elle on hoidossa. Niiden julkasukelpoisuus on 30 prosenttinen, koska äiteellä on museokännykkä. Tällä kertaa puhuttiin Ellen kans puhelimessakin. Elle sano puhelun aikana pari kertaa äitti ja näytti kuulemma koko ajan odottavan, jotta tulisin sieltä puhelimesta pihalle!

Mummi kuvaa.com!

Perjantaina lähettii mutsimummilasta kasin aikaan ehtoolla ja Makke vei mut Mäkkäriin syömään. Huippuromanttista, haha!
Lauantaina heräsin yövuoron jälkeiseen krapulaiseen oloon, perus. Nykyään yövuoron jälkeen on aina aamulla pää kipee. Aamukoomailujen jälkeen kävin salilla juoksemas matolla 45 minsaa. Mulla oli ekaa kertaa Ladyllä suihkukamat mukana, mutta mä en osannu käyttää sielä suihkua !! Voi luoja, kuinka mua hävetti. Roiskuttelin sitte hanasta vähä vettä päälleni ja toivoin, ettei kukaa huomais mun noloiluani. Voiko tällästä törppöä oikeesti olla olemas?! Urheilun jälkeen on parasta mennä äkkiä mättään hirvee satsi ruokaa ja niin me tehtiinki parin kaverin kans. Sitten mun oliki aika taas suunnata töihin. Kummasti saa kyllä lisävirtaa ihan pienistäkin treffeistä kamujen kanssa!

Tänään nukuttiin superpitkään ja lähettii Subwayn kautta ajeleen mutsimummilaan. Elle oli ikkunassa kattomassa, kun kurvattiin pihaan ja heilutteli innoissaan. Ihana! Sisällä Elle huikki ilosena "äitti!" ja "iti!". En oo tiennykkää, että se osaa puhutella meitä noilla nimityksillä. Mutsi oli tehny hullun hyvää sapuskaa ja sen päälle käytiin pienellä sauvakävely/vaunulenkillä. Kohta meen Ellen kans saunaan ja sitte on taas tääkin viikko taputeltu. Kivan nopeesti aika menee, mut en jaksa enää hämmästellä asiaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3