maanantai 28. tammikuuta 2013

Vuosi sitten

27. tammikuuta 2012 oli mun elämäni toisiks mullistavin päivä Ellen syntymän jälkeen ... silloin sain tietää, että Elsku on meikän vattas seuraavat 9 kuukautta :) silloin oli perjantai. Oltiin just menos äänestämään, kun terkkari soitti, jotta raskaana sä oot! Ukkeli istu vieres jännityksis ja mä tokasin puhelun jälkeen: "Oon mä raskaana, no mennääks ny äänestää?" :D olin niiiiiiiiiiiin pihalla :D sit menin laittaan Haaviston Pekan numeron lappuun ja vasta ku mentiin takas autoon, tajuttiin kunnolla asian laita :) käytiin juhlistamassa tulevaa jälkeläistä Amarillos ja sen jälkeen ajoin mun kaverin (ja Ellen kummitädin) luo kertomaan uutisen. Muille ei heti kerrottu, koska oon niin epäileväistä sorttia ja pelkäsin hulluna, jotta tapahtuu jotain kamalaa, jos liikaa hihkun!
Vuosi sitten olisin ottanu vaan itestäni kuvia! Nyt mukana on vähä paremman näköönen daami :)
Innostuksen ohella olin myös vähän peloissani tulevasta. Tietysti eniten jännitti miten raskaus etenee ja että kaikki menis niinku pitäis. Myös toisenlaiset kysymykset pyöri mun mieles. Kuten, että APUA TÄÄ KÄMPPÄ ON AIVAN LIIAN PIENI MEILLE :D se oli oikeesti suurin piirtein eka huolenaihe :D ja heti seuraavaksi keksin panikoida, että IIIKS MÄ LIHOON! Nolottaa näin jälkikäteen :) myös mietin miten pärjätään, kun ei mulla oo kokemusta pienistä lapsista. En ollut koskaan ennemmin ees vaihtanu vaippaa kellekkää! Myös sitä jännitin miten meidän parisuhteen käy. Me kun ei oltu ehitty seurustella vielä kovin pitkää aikaa.

No, jälkikäteen noi murheet on osottautunu ihan turhiksi! Me löydettii vielä kivempi kämppä, jossa on huone myös Ellelle (tosin se ei sillä vielä mitään tee piiiitkääään aikaan). Mä en lihonnut raskauden aikana, kun 12 kiloa ja nyt oon kuus kiloa kevyempi, kun ennen raskautta. Vaipanvaihto suju alusta asti ihan rutiinilla, koska sen vaan osaa luonnostaan! Vähä niinku hengittämisen :) myös muut asiat oon oppinu matkan varrella ja onhan sitä mutsit, kaverit ja asiantuntijat joilta voi kysellä. Myös meidän parisuhde voi oikein hyvin! Toistemme lisäks meillä on nyt aivan ihana Elle <3

Eli yhteenvetona: huippua :) paras vuosi mun elämässä takana ja lisää tulossa!

Darling <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3