maanantai 7. tammikuuta 2013

Elle 3kk

Elle "täytti" lauantaina 3kk! Samana päivänä neiti päätti, jotta on jo tarpeeks etevä kääntyäkseen selältä mahalleen :D en voinu uskoa silmiäni, kun Elle sen ekan kerran teki! Elsku oli jo viikon tuskaisesti yrittänyt kääntyä, mutta rehellisesti sanottuna se näytti niin epätoivoselta, jotta epäilin, ettei tuu onnistuun :P nyt meillä onki sitte yhtä huvia kaikki vaipan ja vaatteiden vaihto sessiot ... NOT! :D Elle yrittää sillonki vaan koko ajan kääntyä ja mä yritän pitää sitä paikallaan, et saan vaipan kii tai bodyn päälle. Siitä seuraa yleensä itku. Elle ei myöskään iltasella tajua olevansa jo niin väsyny, ettei jaksais enää pitää päätä koholla. Silti se vaan yrittää kääntyä ja kun pääsee mahalleen alkaa kauhea ulina :)

Pupu 3kk  <3
Muuten viikonloppu sujuki sitte siivousmerkeissä! Mun mutsi tuli meille siivoon ja yhes laitettii kämppä kuntoon. Nyt on niin mahtava olla kotona, kun kaikki tavarat on järjestykses ja on puhdasta. Hain mun rillitki ja ostettii mulle uus patja, koska entisestä tuli selkä kipeeks. Tuntuu, et oon parissa päivässä saanu enemmän aikaan, kun koko kolmen kuukauden aikana yhteensä! :)

Elle seuraili sitteristä meidän siivousta ja kun kyllästy niin aatteli syödä uuden helistimen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3