tiistai 1. tammikuuta 2013

Elle Emilia

Hassua, että viimeks ku kirjottelin niin vauvelia kutsuttiin vielä Rutkuliksi :D nyt hän on ollut jo pari viikkoa Elle <3 tykkään över kovasti meidän valitsemasta nimestä, joka oli laitettu jo hätäkastenimeksi, mutta jota hieman pohdittiin neidin syntymän jälkeen uudelleen. Päädyttiin kuitenkin pitämään Elle Emilia -nimi, koska molemmat siitä ukkelin kans tykättiin :)

Mä ja Elle -tonttu ristiäisissä <3
Nimen valintaperusteita on muutama, mutta mitään ns. sukuhistoriaa sillä ei ole. Ite oon Jenny Julia ja systerinkin molemmat nimet alkaa samalla kirjaimella, joten halusin käyttää samaa periaatetta oman lapsen kohdalla. Lisäksi halusin nimen, jota ei ole kovin monella ja Elle-nimeä on annettu vuosina 2010-2012 225 kertaa. Emilaa on annettu huomattavasti enemmän, mutta koska tykättiin siitä nimestä kovasti, niin pidettiin se toisena nimenä siitä huolimatta :) lisäks Elle nimi on vähän vanhanaikainen nimi kuten Jennykin, mutta silti mun mielestä sopii vauvalle! Muita nimi-ideoita mulla oli Aada, Sofia, Iina ja Vilma. Kuitenkin Elle vei voiton kirkkaasti <3

Ristiäisten tarjoilua!
Ristiäiset pidettiin lauantaina 15.12. Ellen tuli kastamaan mun tuttava ja paikalla oli mun ja ukkelin vanhemmat puolisoineen, sisarukset ja niiden siipat, kummit, mun mumma ja paappa (eli Ellen vanhapaappa ja mumma :))  sekä ukkelin kummitäti. Kummeiksi pyydettiin mun systeri Milla, ukkelin systeri, mun lapsuudenystävä ja ukkelin kaveri myös jo nuoruusajoilta. Elle oli tosi kauniisti Millan sylissä koko 24 minuutin ajan :) paitsi silloin, kun Milla ja mun iskä lauloi Ellelle kappaleen Linnuton puu <3 mä olen laulanut sitä Ellelle, kun hän oli vielä masussa ja siks pyysin isseetä&Millaa esittämään sen ristiäisissä. Kastamisen jälkeen juotiin kaffit ja kun vieraat oli lähtenyt niin Elle meni mun mutsille yökylään ja meidän kaverit tuli meille. Juotiin vähän kuoharii ja syötiin mutsin tekemää voileipäkakkua! Sit mentiin kylille käymään. Ja seuraavana päivänä oli pää kipee :D ja Ellee ikävä <3
Ellestä ei saatu kuvaa kastemekko päällä, koska se oli niin tosi kuuma, mutta tässä kuvassa Elskulla on päällään after party- mekko :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3