keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Reeniä, reeniä!

Mulla olis tietysti vaikka kuinka kerrottavaa Ellestä, mutta tähän kohtaan haluan tehdä merkinnän, jotta oon taas alottanu ryhmäliikunnat !! HYVÄ MÄ! :) hommasin kortin LadyLinelle ja viime viikolla kävin jumpassa kolmena päivänä kuten myös tällä viikolla on aikomus käydä. Viime viikon jumppasaldona oli 30 minsan BodyCombat, tunnin pumppi ja 45 minsan Sh'bam, jota siis vasta nyt oon ekaa kertaa päässy kokeileen! Sh'bam on aivan järjettömän raskas tälläselle, joka ei vuoteen kunnolla reenannu, mut siinä unohtaa sen rankkuuden, kun vaan bailaa mukana :) Combat taitaa silti pysyä ykkösenä! Se on NIIIIIN hullun mukaansatempaava laji, jotta meikäläinenkin unohtaa, etten oo aiva elämäni kunnos :D eileenkin kävin samas puolen tunnin Combatis ja ehkä ens viikolla uskallan mennä jo tunnin jumppaan! Tänään aion mennä pumppiin ja huomenna mulla on saliohjaus varattuna! COOL :)

Mä ku en hallitte tuota itteni kuvaamista, niin paan nyt Ellestä kuvan jumppaamassa :)
Oon jotenkin ihan erilailla energinen tuon jumpan alotuksen myötä! Nytkin tuntuu, jotten malta oottaa et kello tulee neljä ja pääsen lähteen Ladylle :) mut sitä ennen pesen pyykkiä, koska meidän viime viikolla rikki mennyt kone tultiin tänää korjaan JEIJ! Ja oon tietty Ellen kans kunhan se nyt tuolta päikkäreiltä heräis. Oon tässä tunnin verran kuunnellu itkuhälyttimen kautta Elskun unituhinaa :) niin sulonen ääni <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3