perjantai 4. tammikuuta 2013

Joululomailua

Ollaan oltu koko "joululoma" mun mutsin luona! Ellen kans tultiin jo perjantaina 21.päivä. Auteltiin mutsia siivoukses ... tai ehkä oltiin vaan tiellä :D joka tapaukses hengattiin mukana! Elle on niistä päivistä lähtien alkanut enemmän viihtyä sitterissä. Hän seurailee mitä ympärillä tapahtuu ja hymyilee&juttelee :) paketoin lahjoja lattialla ja Elle istua sitterissä vieressä. Vielä sillei voi tehdä, mutta joskus kun Joulupukki tuo lahjat, ne on paketoitava Elleltä piilossa :P

Elle flirttaili joulupukille ja yritti saada lisää lahjoja :D
Lauantaina ukkeli ja sen mutsi&systeri tuli meille! Vaihdettiin lahjoja ja syötiin mun tekemää kylmäsavulohipiirakkaa. Ukkeli jäi meidän kanssa viettää joulua mutsilaan ja sen porukat lähti takas niiden kotiin. Aatonaattona mun pikkuveli eli Ellen eno (18-vuotias eno :D) tuli myös tänne mutsihuudeille ja sit oltii koko jengi koolla :) koristeltiin perinteisesti meidän kuusi. Naurettiin kuuselle, koska kaikilla muilla on hienot yhteensopivat koristeet ja meidän kuusessa on vuosien mittaan kerääntyneet koristeet, jotka joka vuosi KAIKKI ripustetaan roikkumaan :D aattona mentiin perinteiden mukaan! Mua jännitti, jotta miten Elle "sekaa" meidän jouluperinteitä, mut ei mitenkää, koska neiti nukkui melkein koko aaton :D siltä meni osa lahjoistakin ohi, koska hän nukahti kesken pakettien availun! Voisin myöhemmin kuvailla Elskun ekoja lahjoja tänne :) hän sai tietty eniten paketteja :P

Ellen eka joulu <3
Joulupäivänä mentiin mun isseen luo yökylään ja sieläkin saatiin paketteja ja syötiin jouluruokaa. Tapaninpäivänä käytiin näyttämässä Elleä mun mummalle ja paapalle! Mumma oli aivan onnessaan Ellestä <3 hän naureskeli Elskun ilmeille ja höpötyksille :) torstaina käytiin kotona, koska meillä oli neuvolaan painokontrolli. Kerrankin Ellen paino miellytti meidän neuvolatätskää! Ja samalla reissulla meikku kävi mutsin kans valittemas mulle uudet rillit Specsaversiltä !! Vanhat on ollu mulla 7 vuotta :D

Sain kahdet rillit yhden hinnalla niin otin sit samanlaiset, mut eri väriset. En malta oottaa et noi on noudettavis !! :)
Tultiin vielä mun mutsin luo takas ja juhlittiin täälä uusi vuosikin. Meidän uv-bileissä tänä vuonna juotiin limpparia, syötii sipsiä&karkkia, ulkoiltiin Ellen kans ja keskiyöllä ammuttiin raketteja! Tosin Elsku nukku isimiehen kans sisällä, kun raketteja ammuttiin :) täälä mutsilassa on tosi moni käynyt meitä moikkaamassa ja käytiin viimein ja vihdoin mun lapsuuden ystävän luona kyläilemässä. Hänellä on jo kaks lasta, joista toista en ollut edes nähnyt :/ mutta nytpä nähtiin ja tehtiin sopimus, jotta pidetään paremmin yhteyttä! Nuorin lapsista on Elleä vain puoli vuotta vanhempi, joten niistä vois tulla vielä joskus leikkikavereita :)

Ellen uv-mekko :) 
Huomenna me mennään himaan! Johan täälä tuli kaks viikkoa lojuttua mutsin nurkissa :D mutsi tuloo meidän mukaan ja siivotaan yhdes meidän kämppä (se on ristiäisten jäljiltä vielä ihan sekasi) ja sit tehää meille vähän uusia verhoja. Mut tänää viel rentoudutaan mutsin luona ja katotaa Voice of Finlandiii, jeee se alkaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3