sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Vaatevaikeuksia!

Kun on näin vähä vaatevaihtoehtoja, ku meitsillä on, niin luulis että pukeutuminen on moninverroin helpompaa, kun ei oo valinnanvaikeutta. VÄÄRÄ LUULO!! Se on satakaheksan kertaa vaikeempaa! Pitää miettiä, että mitä mulla ei ollu eileen päällä (mulla on sellanen ongelma, etten pysty käyttää samoja vaatteita peräkkäisinä päivinä :D), sitte täytyy tarkistaa mitkä vaatteet on pesussa, sitte ku näis puitteis keksis jotain päällepantavaa, niin tuleeki katottua pihalle ja huomaan, ettei mun valittemat vaatteet sovikkaa säähän. APUA :D mut tää ongelma johti nyt siihen, että vaikka äitiysfarkut saatuani vannoin, etten enää näitä lötköhousuja töihin laita, niin tänään tulee poikkeus sääntöön. Mulla ei meinaan oo mitää alaosaa, johon löytäisin yläosan :) tänään taas siis asiakkaat vois tulla kysyyn, et miks sulla on olohousut jalas. Vois vastata, että mitäs seki sulle kuuluu!

Mut täähän siis tarkottaa sitä, että mun on VÄLTTÄMÄTÖNTÄ mennä shoppailee :) kunhan palkka vaan saavuttais munkin tilin taas jonain päivänä. Mun on pakko saada jotkut toiset housut noiden farkkujen kaveriks ja sit oon himuloinu varmaan kaks kuukautta Ellokselta tätä hametta:
http://www.ellos.fi/d/Aitiysvaatteet-Alaosat/Vertbaudet/_/N-1z13yhmZ1z1419a?Nr=307439

Toi vaan on 30 euroo, et siks se on jääny vähä mietintämyssyyn. Plus se, että mulla on yleensä taipumuksena sotkea kaikki valkonen :D olis sitä tummansinisenäki saatavilla, mut se ei oo läheskää yhtä kivan näköne. Mutta nyt, kun toi on ollu mulla tähtäimes noin kauan, niin voin sen hyvillä mielin tilata! Mulla on muutenki sellane tapa, että kerään Ellokselta toivelistalle kaikkee kamaa muutaman viikon/kuukauden ja sit poistelen sieltä niitä, mitä koen turhaksi ja loppujen lopuks tilaan vaan ne, mitkä on koko ajan tuntunu hyvältä :) näin välttyy turhilta ostoksilta!

Oon metsästäny myös biksuja kesäksi, koska (ylläri, ylläri) en mahdu mihkää vanhaan yläosaan :D tisulit pursuilee JOKA puolelta yli :D Seppälässä on maailman ihanimmat bikinit, jotka olis mun uutta lemppaväriäki, mutta sieltä en oo koskaa löytäny tarpeeks isoo kokoo :( oon muutenki miettiny, et pitääks raskaana olevan naisen käyttää kesällä kokouikkarii? :D entä jos jotain ällöttää isomahainen valas, joka kekkuloittee biksuilla yleisellä rannalla? :D en oo varma muutenkaa et oonks halukas hengailee ihmisten ilmoilla niin vähis vaatteis. Koska tää ihku työ on nyt pari kesää tehny sen mahdottomaksi, niin en oo tottunu. Mut ehkä sit jos olis tommoset maailman kivoimmat bikinit!

Jeppis jepulis, oon menos töihin taas vaihteeks ja aattelin kaahia pyöräillä niin kohta sais lähtee. Tän viikon on ehottomasti pelastanu postissa saapuneet Converset <3 ja se synnytysvalmennuski oli aika bueno. UNOHDIN KERTOO SIITTÄ KOKONAAN :D mikä mutsi mä oon, ku höpötän vaan jostain vaatteista :D hups! No, toisella kertaa siittä sitte :) mua potkitaan siihen malliin, et parempi lähtee liikkeelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3