maanantai 18. kesäkuuta 2012

Sunday bloody sunday

H U O H !! Vois kirjottaa pelkästää vaa noin ja se kuvais tän hetken fiiliksiä. Elämäni raskaimmat kolme päivää. En olis koskaa uskonu et raskaana oleminen on näin RASKASTA :D oon painanu töis seittemää tuntia ilman taukoja ja voin kertoo, että selkä ja jalat on aivan muussina paskana entisiä. En olisi menny tänää töihi ellei olis ollu pakko. Onneksi mulla on huomenna vapaa, jonka aion käyttää vain ja ainoastaan huilimiseen. Ja mietin sit huomisen jälkeen, et onks sitä saikkua vaan haettava meikäläisenki vaikka oonki supernainen :D mulla olis enää KUUS PÄIVÄÄ. Haluaisin kovasti yrittää jaksaa, mutta tärkeintä on kuitenki pitää paikat ehjinä ja vauva tyytyväisenä matkalaisena masussa :)

Kun raskasta työputkee ei voi (eikä kyllä ees huvittais) nollata vetämällä överikännit, niin keksin tänään uuden tavan; kattelin Yle Areenasta Sydänääniä sarjaa ja rääyin täysiä :D paljon tehokkaampi tapa! Ekaksi aloin itkee, kun se synnyttäminen kuulosti niin kamalalta kun se yks nainen huusi aivan hulluna. Mulle tuli semmone olo, että APUA mihin mä oon ryhtymäs !! Mut sit se meni onneks nopeesti ohi, ku aattelin vaan et kaikki synnytykset on erilaisia. Ja ainut asia, mitä mä toivon synnytyksestä on se, et pysyttäis kaikki sillee aika coolina ja rauhallisina, ja jos rupeen nyt jo panikoimaan, niin voisin veikata ettei tuu onnistuu. Joten jatkan samalla linjalla ku ennenki; oon ajattelematta koko asiaa :D mut eniten mä rääyin ku ne vauvelit synty! IE, mäki haluan mun vauvan jo pihalle :) toisaalta oon happy, että tässä on vielä kolme kuukautta aikaa valmistautua :)

Mulla on aiva superrakastunu fiilis! Siis mun ukkeliin :) tekis mieli vaan paijata sitä ja pussailla ja mammia sängys. Ainut ongelma on se, ettei sitä oo näkyny viimeseen kolmeen päivään ku vasta neljän aikaan yöllä ja sillonki se haisee niin hirveeltä mettäsialta, että oksennusta pidätellen pystyy juuri ja juuri nukkuu sen vieres. No, onneks tää festarivillaus on huomenna ohi! Ja mä niin oon mukana ens vuonna ja ukkeli vauvanvahdis .. taikka sitte me ollaan kaikki kolme sielä :P

Ei oo muute Elloksen tilausta näkyny. Ehkäpä se ilahduttaa mua huomenna. Ei oo muute juhannussuunnitelmiakaa paljoo näkyny :D varmaa eka kerta ikinä! Mulle riittää se ettei tartte mennä töihi. Voisin vaan mennä vaikka mutsilaisen luo ja maata :) klockan är tasan 00:00 joten nyt goodnight! Paitsi et tää on huippubiisi :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3