maanantai 25. kesäkuuta 2012

Kesäkuun ostostelut !

No nyt niitä kuvia!! :)

Nää on Henkka Maukan lastenosastolta muistaakseni 5,99€. Kesäläpsyhommia :)

Henkka Maukan lastenosastolta myös :) makso 9,95€ ja toi on oikeesti semmone superpitkä! Mulla on monet pitkät topit jääny lyhkäsiks mahan takii, mut tossa riittää lääniä :D

Tästä kuvasta huomaa, etten oo mikää valokuvaaja :D mut nää on ne Elloksen verhot! Vähä mä rakastan meidän kämpän valosuutta, kun vaihdoin mustat verhot pois ja laitoin nää tilalle. Ukkeli myös rakastaa vaaleanpunasta väriä :D

Tää paita ei oikein pääse oikeuksiinsa, ku se on aivan helgen rytyssä ja likanenki viä :D laitoin sen just pesuun ja sen kuivamises menee semmonen 24 h vähintään. Mut i love it!

Tää ei nyt varsinaisesti ollu tän hetken ostos, kun oon keräilly noita pitkin vuotta aina kun oon Ellokselta tilannu. En kyllä suosittele noita kellekkää, koska ne on aiva lelukamaa :( hajoilee käsiin ja ne on muutenki semmoset fletkut. Mut hinta yhelle on muistaakseni alle kympin, et ei kai sitä voi sit muuta odottaakkaa.


Että semmosia ostoksia :) tuntu kauheen paljolta omasta mielestä, mut eihän ne tos oo juuri mitää :D oon kyl tosiaan ostanu Ellokselta ne rintsikat ja sit tollo HenkkaMaukka shoppailukierroksella ostin myös uusia käsikoruja, joita en jaksanu kuvata, ja sit hiustenhoitotuotteita. Mut yllättävän vähällä oon päässy täs kuus :D tosin viikko viel aikaa :D niin ja se Elloksen äitiyshame kinnas mua vattasta niin en halunnu pitää sitä enkä sit tilannu isompaakaa. Veikkaan et koko 40 ei istuis muualta lainkaan.

Nyt mä teen kauppalistan ja lähen kävellen kauppaan! Aion tehä ukkelille ruokaa ku se tulee töistä; jauhelihakeittoo ekaa kertaa elämässäni :D en oo viel päättäny, et kumpi on selälle pahempi juttu, se et laitan ne ostokset reppuun ja kannan sielä vai se että hinaan niitä pussis mukana. Ehkä otan molemmat! Arskaki paistaa, vaiks tänää piti sataa ja olla viiliää, cool :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3