maanantai 11. kesäkuuta 2012

Tsillailua!

Mulla on vapis ja eileen sama homma, joten kämppä kiiltää ja oon nukkunu univelat pois! Aikas hyvä fiilis siis ja tänään vois jopa tehäkki oikeen jotain. Suunnittelin kirppiskierrosta, mut sitte tajusin etten oikeen jaksaisi mennä yksin eikä oikeen kukaa muu oo vapaalla tänään. Jumppahommia vois ainaki harrastaa.

Viime viikolla oli paljo kaikkee häppeninkiä, kun torstaina oli se tsiipparien kevätnäytös ja sielä meni koko päivä/ehtoo. Mut meillä on NIIIIIN mukavaa! Tykkään mun joukkueesta superpaljo. Käytii mäkkäris porukalla syömäs harkkojen ja esityksen välillä ja sieläki oli niin mukavaa, et piti oikeen välillä miettiä, et hetkonen oonko mä nyt omien kaverien vai mua kymmenen vuotta nuoriempien tytskien kans matkas :D esitys meni niin hyvin ku voi vaan mennä tolla harjottelulla ja saatiin kehuja ja kiitosta!

Ollaan siis alkeisjunnujoukkue niin tehää tommosia matalia nostoja viel, mut tästä nyt kesän aikana koitetaan kehittyä ja päästä tekee vähä korkeempia ja vaativampia stuntteja! :)

Perjantaina töiden jälkeen mentiin mun pomon ja sen kihlatun yhteissynttäreille ja mulla oli överikivaa sieläki, vaikka kaikki muut tais olla huikkalinjalla ja mä vaan join muumia :) oli kivaa jutskailla naisporukalla vaihteeks jostain muustaki ku raskaana olemisesta ja lapsista :D välillä tuntuu, et synnyttäneiden naisten kans keskustelu eksyy raskausaiheisiin ja sieltä ei iha heti pois löydetäkkää :) jaksoin valvoo jopa puoli kolmeen ja oikeen ilosesti yllätyin, ku sain ukkelinki heti ensiyrittämällä mun kans kotia nukkumaan! :P

Lauantaina taas töiden päälle lähettii mun kaverin valmistujaisbileisiin! Taikka ukkeli jäi himbeen ja menin mun ystäväisen kans kaksistee. Sielä tosiaan oltiin kyllä humalaski, mutta se seurue missä mä istuin oli semmosta tissuttelujengiä ja viihdyin hyvin. Siinä porukas juteltiin juurikin synnyttämisestä ja raskaana olemisesta ja lapsista yleensä. Mut välillä on kiva saada yliannostus noita juttuja :D tuoltaki reissulta kotiuduin vasta puoli kaks ja eileen heräsinki sit yheltä päivällä :) vähä verottaa noi yökukkumiset! Mut kivaahan se on vähä välillä olla niinku muukki ihmiset :D

Nyt mä niin meen ulos tekeen jotain ja fiilisteleen aurinkoo! Plus että mulla on enää 12 työpäivää ennen kesälomaa !! Ekku palkallinen kesäloma ever, joka sitte jatkuuki äippälomailulla :P oon sanonu kaikille, et tänä vuonna tykkään Jaresta ja Villegallesta ja kuuntelen koko heinäkuun tätä:


 Toi on niin paras kesäbiisi ja RAAPPANA <3 en malta venaa, et lomalla viimeinkin voin ottaa iisimmin :) mä niin aion tehä kaikkee mitä huvittaa just sillä sekunnilla tehä! Suunnittelin jopa, et kävisin irtisanoon mun salijäsenyyden jo ens kuulta, mut sit mulle tulis kolme pitkää kuukautta ilman salia. Se on vähä liian too much. Ja kuka tietää vaikka mun just lomalla tekis mieli jumpata hulluna (VARMAAN :D).

Täs mun jutus ei oo päätä eikä häntää joten varmaan olis parempi vaieta. Just systerin kans juteltii eile turhista blogeista, joissa kirjoittajalla ei oo mitää asiaa. Liityin varmaan just siihen kategoriaan ... mut ens kerralla mä kirjotan vasta sitte ku mun Elloksen tilaus on tullu ja voin esitellä ostoksiani! Ellen sit jo tänään megashoppaile :P pakko laittaa tähän loppuun viel kuva, ku tein ukkelille eileen uunimakkaraa ja se ei menny ihan niinku kokkiohjelmis :D

:D en tajua miten siittä tuli tommone möykky :D olikohan sillä vähä turhan kuuma :D
PS: nyt ei tullu oikeen mitää vauva-asiaa tälle kertaa, mut täs oli parin päivän potkuvapaa ja olin jo vähä huolissaniki et mikähän tuumaustauko kaiffarilla oikeen on, mut nyt taas voimistellaan entiseen malliin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3