lauantai 23. kesäkuuta 2012

Juhannushommia

Yää mun oma kone on ollu koko viikon RIKKI. Tästä syystä en saa lisättyä kuvia. Tästä syystä en voi esitellä mun maailman hienoimpia Ellosostoksia. Mut voin kertoo, et oon ylivitunsupertyytyväinen KERRANKI melki kaikkeen mitä tilasin! Mulla on nyt maailman hienoimmat verhot ikkunassa ja maailman hienoin kesäpaita :) ja rintsikoita ostin kahet KYMPILLÄ! Jee. Ja eileen käytiin isseen luona, jolla oli mun koneeseen uus akku. Ja nyt seki toimii! Jee. Mut kuvia ei heru silti, koska kuvattavat asiat on himas :D

Mut idena tässä tekstissä oli kertoo, et ollaan mutsilas juhannusta viettää!! Jippii <3 en oo nähny täälä majailevia henkilöitä öööööööö tuntuu et vuosikausiin :D mut yks juttu mikä tekee tästä jussista viel paremman on se, että meillä on mahtavinta puuhaa mutsin kans; pestään äitiyspakkauksen vaatteet!! JOO MÄ SAIN SEN :) yks päivä vaan tuli postista ilmootus, jotta hae kuule äitiyspakkaus täältä ja mähän hain! Se postisetä onnitteli mua ku menin sinne rehevää noutamaan mun aarrelaatikkoo :) mut sitte ku olin sen selannu ekan kerran läpi, niin tuli semmone fiilis, etten ees tajunnu mitä kaikkee sielä on. Nyt oon tsiikaillu sen sisällön kolmesti eri henkilöiden kans ja nyt alkaa tuntua, että hahmotan jo :) tänään, kun alotetaan pesurumba, niin aattelin sit silittää ne (minä silittämäs WHAT !?!? :D) ja järjestellä koon mukaan. Mut se paketti jää toistaseks tänne mutsilaan, kun meillä ei VIELÄKÄÄN ole uutta kotia. Alkaa usko hiipumaan, et ees löydetään. :(

Mut nyt tän viikonlopun oon päättäny olla sillee no stress ! Eileen otettii ukkelin kans arskaa takapihalla, ku täälä päin ei tartte niitä bikineitä, joita en omista, vaan voi tsillailla rintsikois ja shorteis :D sit ehtoolla mutsin frendi ja sen lapset tuli käymään ja me grillattiin. Meitsi on simahtanu jo ennen puoltayötä :) mut voin kertoo, et tätä me just tarvittiin; rauhaa, lepoa ja kahenkeskistä aikaa ukkelin kans. Joskus tuntuu, ettei nähä viikolla tai jos nähää ni molemmat on väsyneitä vanhoja rutkuja. Mut seki muuttuu nyt, ku ukkeli alottaa ens viikolla uudet työt!! Hyvästi yövuksat, tervetuloa normi päiväduuni :) ja meitsihän jää ens viikon jälkee kesälomalle !! Sit mun suurin missio on metsästää meille se hima. Aion myös alkaa opetella eri ruokien tekemistä. Teen ukkelille aina safkan valmiiks, ku se tulee duunista :) haha! Ja ehkä opettelen syömään lihaa. Mut tota en lupaa!

Tätä biisii aion kuunnella viikon päästä lauantaina repeatilla koko illan !! LOMALLA VIIMEINKIN (tj 4) VOIN OTTAA IISIMMIN !!


PS: tää juttu on pakko kertoo, koska tää on "hauska" :D kutittelin ukkelia yks päivä sängyssä ja siitä kehkeyty kunnon painimatsi, joka päätty siihen, että joku tukipuu sängyn alta poikkes !! :D EI HITTO MÄ OON LIHAVA :D ukkeli tähän vielä kommentoi, että "täytyy olla tästä lähtien vähä varovaisempi, jottet mee lattiasta läpi!" :D NÄKEMIIN! :D kävin äske puntaris ja taas olis tullu yli kilo lisää. No, ku kerta lihotaa ni lihotaa tyylillä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3