keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Mutsin laivatuliainen :)

Mun mutsi ja isseepuoli on siis ihan hillittömiä seiloreita, meinaan ne käy varmaan kerran kuus (joskus tuntuu et useemminki) laivalla :D nyt ne oli Siljalla taas ja sanoin ukkelille, että mä en kestä jos saadaan taas karkkia laivatuliaisina, kun meillä on oikeesti jostain alkuvuodeltaki viä laivakarkit syömättä :D kävin alkuviikosta pikapikaa mutsilas ja se oli tuonu meille tämmösen laivatuliaisen:

Apua, vähä toi lakana on rypys :D :D
Musta toi on yliöveriSÖPÖ :D mut seki on semmoselle isommalle vauvalaiselle. Systeri sano et Jenny, se ei sit oo sulle! :D hetken jo luulin :D ja sit ukkeli sai nuuskaa .... BUU!!

Muuten tästä alkuviikosta olis iha törkeen mehukkaita juttuja kerrottavana, mut en voi niitä tähän varmaankaa kirjottaa. Mut on ollu maailman epätavallisin viikon alotus! Ja VÄSY. En tiiä sit johtuuko tää siittä, että mun hemoglobiini (mite se kirjotetaa :D) oli laskenu aika paljo viime neuvolas. Mut mietittii ettei vielä alotettais raudan purkista vetämistä, ku se kuulemma sekottaa mahan :D ja mulla on muutenki jo tarpeeks sekava maha :D

Ja sit vielä nopee ihkutus loppuun; meillä on huomenna tsiipparien kevätnäytös!! :) tätä mä oon niin odottanu! Ja ton näytöksen takii jaksoin varmaa tänäänki herätä vaikka väsytti niin et nukkuminen näytti ainoolta maholliselta ratkasulta. Huomenna oon vaan kahteen saakka töis ja sit mennää likkojen kaa jo reenaan sinne näytöspaikalle ja sit aiotaan ehkä käydä yhes syömäs jossain ennen näytöstä. Ja meikataan ja laitetaan tukkaa ja ja ja IHAN KU OLIS KISAT!! :D mulla on niin ikävä cheerkisoihin! Ja mäki saan vihdoin ja viimein laittaa mun rusetin päähän :D ku meidän jojo teki valmentajille omat rusetit ja se on niin söpö, että oon halunnu laittaa sen joka päivä töihin mut en oo kehannu :) mut huomenna aion uskaltaa! Mä oon harrastanu ite sillo ku rusetit viel oli semmosia pieniä, joita tuskin tukan seasta erottu ja nyt meillon tämmöset:

Se on jotenki vähä vinos :D ja noi timantit ei kunnolla näy, mut siinä on C niinku coach !! :D
Tänään ehtoolla meen ehkä meidän jojon kans väsään lisää rusetteja, joita voitais sit myydä näytökses ja saatais meidän joukkueelle vähä omaa hynäskää :) ihanaa cheerhössötystä <3

Mulla on HIMOkiire töihin nyt !! Mut sen verran vauva-asioita viel, et eileen mun yökyläkaveri oli pitkästä aikaa meillä ja tsiikailtiin hyviä nimiehdotuksia :D kävi ilmi, että oon aika kranttu! Mut sain paprulle kolme hyvää ehotusta :) joo tiän et on vähä aikasta, mut minkäs innostukselleen voi :D ja pitäis kyl kattella vähä sen toisenki sukupuolen nimiä :) mut ny MOI!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3