sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Lomalla viimeinkin :P

AHAHHAAA, OON HALUNNU KIRJOTTAA TON OTSIKON JO NIIN KAUAN !!!!!!! :D ekaa päivää lomalla siis ja meininki on öööööööööö ..... hämmentyny :D ukkeli oli aamulla kaks sadasosa sekuntia hereillä ja kerkesin sille huokasta, et nyt mulla ei oo enää työpaikkaa ja melkein väänsin porutkin päälle, mutta kun vastaus oli, että ei oo eikä tartte vuoteen sitä asiaa ressatakkaa niin enpäs sitten ryhtynyt murehtimaan :) vaan ryhdyin selailemaan blogeja samalla ku söin aamupalaa ja facebookitin rauhas (sekä etin cheerleadingin EM-kisojen tuloksia mutta MISSÄ NE ON?!?!?), kävin ilman aikautaulua suihkussa ja nyt istun taas tässä. Kirjoittelen ja FIILISTELEN :) se tulee oleen mun kesäloman teema; fiilistely! Kesälomaa siis viis viikkoo ja sit mutsilomaa eli yhteensä kolme kuukautta aikaa ennenku alkaa tapahtua. Onneks meillä on kaikkee pientä projektii, kuten toi muutto ja kaikki vauvahankinnat, joita ei siis olla ees mietitty vielä :D mut kuten viime postauksen kirjotin; asioilla on tapana järjestyä!

Mun läksärikaakku, joka oli tarjolla siis eilen, kun olin vipaa päivää töissä!

Tänään alotan lomailun iha vaa kotona oleilulla, koska ukkelin vanhemmat, sisko ja sen poikakaveri on tulos meille kaffitteleen ja syömään kaakkua. Tollanen toinen saman kokonen kakkuspektaakkeli on siis vielä olemas meidän jääkaapis :D aion pyytää myös mun likkakavereita ja niitten boifrendejä käylähtään. Vietetää vähä niinku tän kämpän läksäreitä! Huomisesta lähtien alkaa mission nimeltä muutto ja tavarat löytää tiensä jälleen laatikoihin. Vasta lokakuussa ne sieltä viimeks purettiin :) mut nyt mennään kyllä pysyvämpään asuntoon! Ainakin tilaa piisaa, vaikka tehtäis kolmekki lasta :D

IHANAA HEINÄKUUTA !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3