tiistai 3. heinäkuuta 2012

Kesälomahommia

On ollu ihan huippukivat lomanalotuspäivät! Tollasta sanaa ei kyl oo olemaskaa :D kävin eileen ottamas geelikynnet ja sen johdosta tää kirjottaminen on suht vaikeeta :D meinaan koko ajan painaa ainaski kahta nappia yhtä aikaa. Ja hassu naputus kuuluu. Mut nää on ylisiistit !!

Noissa on semmoset pienet mustat helmetki, mut ne ei kauheen hyvin näy tässä epäselväs kännykkäkamerakuvas!

Olin tänään himpunverran kaupungilla ettimäs niitä uusia biksuja. TUNTI meni sovituskopis. Aika vaikeeta, kun ei ollenkaa tiä mikä koko olis hyvä ja vaikka otin sataa eri kokoa ja mallia, niin silti piti välillä pukee vaatteet päälle ja hakia isompaa. Onneks ees löysin sopivat! Mulla loppu aika ihan kesken, koska meillä alko likkojen kans reenit ja piti rientää sinne. Aion mennä uudestaa kyliksille, mut tällä kertaa autolla. Pyörällä polkeminen on yllättävän raskasta, kun on tälläne etureppu raahattavana mukana :D

Loppuviikon ohjelma on nyt selvillä ja ootan innolla! Huomenna meen lääkärineuvolaan. Mua jänskättää, kun saan kuulla sokerirasitustestin tulokset. Olin sielä tosiaan viikko sitte eikä ollu läheskää nii kamalaa ku olin aatellu. Olin kevyet 14 tuntia ilman ravintoa :D oli aika maukasta mozzarella kolmioleipää, kun siinä tk:n pihas heti vetäsin molemmat puolet naamariin :D neuvolan jälkeen lähetää systerin ja äitipuolen kans Tampereelle tsiikaan systerille asuntoo! Se pääsi Tampesteriin opiskeleen, hyvä systeri!! Ei ehditä sielä kyllä tekeen mitää muuta, mut ainahan matkailu avarataa :P torstaina meen vahtaan kummityttöö, joka on kuulemma oppinu konttaamaan! Ja sit perjantaina lähetää meidän laskettuaikakaimojen (:D) luo koko viikonlopuksi! Ihanaa, oon oottanu tätä koko kevään. Tiedossa siis tulevien mutsien höpinää odotusajan iloista (ja suruista ... esim. siittä kuinka ei meinaa saada sukkaa saatikka tennaria ite jalkaan) ja isimiehet taitaa ottaa sitte sitä keskioluen tyyppistä virvoitusjuomaa :)

Tää oli varmaanki maailman turhin päivitys, mut oon nii inskana mun lomasta, et tekee mieli koko aika hölistä jollekki tästä :D seuraava kirjotelma käsitteleeki sit (toivottavasti) mun tulevia ostoksia! Lähenki tästä siis shoppaan :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3