maanantai 9. heinäkuuta 2012

Äitiyspakkauksen parhaat

Mulla on ollu tänää hyvin hyyviiiin tylsä ja letkee päivä :) jäin viikonloppureissulta suoraa tänne mutsilaan ja oon ollu suurimman osan päivästä yksin kotona. Oon sitte tehny niinki jännittävää hommaa, ku silittäny kaikki äitiyspakkauksen vaatteet! Samalla tein kartotusta siittä, mitä meillä on. Huomasin, jotta pikkuselle vauvelille on tosi hyvin vaatetta siinä ja oonki aatellu käydä ostamas ite vaan iha muutamia vaatekappaleita, niin et pärjätään pari ekaa viikko. Me kun ei olla nyt uskallettu sitte luottaa siihen ultraajan arvioon sukupuolesta, niin on sitte kivempi käydä ostelemas vaatteita, kun tiedetää kumpi meillä on :) ja mutsi myös sano yhtenä pointtina sen, että jengi tuo iha hirveesti vaatetta. Mut asiaan, otin kuvat mun lempparivaatteista ja kuten kuvista huomaa, niin meikäläinen tykkää väreistä :) äippäpakkaukses on iha hirveesti kaikkee valkosta, ruskeeta yms. neutraalin väristä kudetta ja nää mun lempat on melkeinpä ainoita missä on vähä väriä!

Ihanaa hempeetä sinistä :) jos vauva on poika, niin noihan voi tosi hyvin yhdistää. Jos se on tyttö, niin noi housut ois yli-ihanat jonku pinkin/vaaleenpunasen paidan kans! Vai mikälie potkari onkaa :D en hallitte tätä vauvasanastoo viel :D

IHANAT !! Punanen ei oo koskaa kuulunu mun lemppariväreihin, mut noi on vaan niin överisuloset pienet pöksyt :) ja mun mielestä punanen sopii hyvin molemmille, tytölle ja pojalle. Ja toi puolipotkari (?) on vaan jotenki kiva tommone seilorihenkinen :)

Että semmoset lempparivaatteet :) mä toivon, että saadaan viikonloppuna ostettua uus pesukone, niin pääsisin peseen vaatteet, joita oon jo saanu. Sitten voisin kuvailla sieltäkin lempparini :) saadaan tosiaan perjantaina uuden kämpän avaimet !! Can't wait <3

PS: oon eläny tänää pelkällä korvapuustilla ja Daim-karkeilla :D joskus on vaan semmosia päiviä, et mikää ei meinaa laskee. Paitsi tietty herkut :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3