keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Muuttooooooooooo ooo oooo !!

Me ollaan muutettu nyt perjantaista saakka ku hullut ... siis mä ja vauva :D ukkeli ja porukat on yrittäny kyllä sanoo, jotta pitäiskö välillä huilia, mutta mä en voi sille mitää, jotta oon täynnä muuttoenergiaa :D ja onneks alun järkytyksen jälkeen alan tykkäämään meidän uudesta luukusta aika paljon. Tosin ei olla voitu viedä sinne mitää sen suurempaa, koska sinne tullaan tällä viikolla vielä tapetoimaan ja maalaamaan! Huippua! Saadaan ees uudet seinät, kun kaikki muu sielä on niin 90-lukua :D oon kauhee 90-luku rasisti :D taikka en kaikilta osilta; sillo osattiin rakentaa tarpeeks isoja rivariasuntoja! Oikeesti toi 79 neliöö tuntuu niin jumalattomalta tän reilun 50 neliön jälkeen :) ja rakastan meidän kahta makkaria. Meillon melkein ku oikee talo, kaks makkaria ja kaikkee :) hih!

Lempihuoneita on kaksi; kylpyhuone ja vaatehuone :D kylppäri on suosikki siks, koska se on tilava ja sielä sijaitsee mun uus muru: KUUDEN KILON PESUKONE !! :D kylppärissä on myös jotenki kivat värit, kun se on semmone ehkä vähä pinkihtävä :) ja kun vein meidän ex-makkarin maton sinne, jossa pohjavärinä on violetti ja siinä on pinkki sydän ja punanen kirsikka, niin lookki on perfect :) toki vähä tyttömäinen, mutta enimmäkseen se meikäläisen mesta onki, ku mä tosta pyykkihuollosta vastaan. Kylppärissä on myös megatilava sauna, jonka löylyjä koitin jo lauantaina. Oli supersiistiä!
Vaatehuone on lemppari oikestaa vaa kahesta syystä; 1) kukapa tyttö ei tykkäis tilavasta vaatehuoneesta ja 2) sinne oon järjestelly meidän kaikki (vähäiset) vauvanvaatteet <3 sielä roikkuu rekillä pikku henkareissa pieniä haalareita :) oi oi. Kohta meillä on vauva <3 muuten se vaatehuone on semmone normi valkone tönö :)

Mutta se siittä, koska ei mulla muuta asiaa ollukkaa :) viikonloppuna on luvassa pieni irtaantuminen muuttohommista, kun lähetää kaverien möksälle! Ja tää biisi on ihaninta (muuttamisen jälkeen :D).


"Muutos on ainoo mikä pysyy. Aika ei tuu keltään kysyyn, että haluutsä kasvaa, haluutsä kypsyy. Pakko se on hyväksyy." <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3