sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Summer calling!

Kesäkesäkesäkesäkesä <3 oon ollu onnesta soikeena (hitto mikä sanonta muute :D) näistä ilmoista! Ja tähän se ilo kuulemma sitte loppuukin ....  

Tää viikko on ollut tosi kiireinen, lämmin ja ihana! Ollaan Ellen kanssa tehty piha- ja kesäjuttuja ja sen lisäksi oon ollut töissä, töissä ja töissä. Maanantaina ostin Ellelle uuden altaan partsille ja kivan kesätuolin. Itelleni ostin parvekekukkia, joiden kastelusta on muodostunut tärkee rutiini mulle&Ellelle. Oikeasti oltiin etsimässä uusia parvekekalusteita, mutta mitään kivaa ei löytynyt. Ehkä tässä on vielä kesää jäljellä hankkia ne mööpelit :)




Eilen mulla oli synttärit, mutta niistä ei oo mitään kerrottavaa, koska vietin koko päivän töissä. Yheksän tuntia keittiössä tuossa helteessä, ei tartte varmaan puhua enempää auki ... Illalla Makke lähti kaverinsa luo kohteena Tallinna ja meillä on ny Ellen kaa akkavalta !! 

Ja mehän ollaan oltu koko päivä cheerhommissa! Seuran kevätnäytös järjestettii tänään ja päivä oli superpitkä ja hikinen. Mentiin Ellen kanssa huudeille jo klo 13:30 ja poistuttii paikalta kuudelta. En pysty käsittää, miten sopeutuvainen lapsi meillä oikein on. Viimesen tunnin aika meille tuli hiukan Ellen kanssa kinaa pelisäännöistä, mutta muuten päivä meni ihan putkeen. Elle hengaili mukana, viihtyi milloin kenenkin seurassa, söi eväitään, kanniskeli Muumi -pehmoa ja toimi yleisviihdyttäjänä <3 harmi, ettei mulla oo päivästä kuvia. Oli niin paljon tavaraa, muistettavaa ja asioita, joista piti huolehtia, jotta jätin suosiolla kännykän ja kameran autoon.

Pidettiin Ellen kans sadetta autos!

Ois pitäny ajat sitten mennä ukkumaahan, mutta tuo Suomen peli ja hektinen päivä on pitäny mua hereillä. Harmi, että herätyskellossa viihtyy silti lukema 6:00 .... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3