keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Äitienpäivämeiningit

Meikämutsi tulee vähän jälkijunassa, mutta haluun kertoo mun toisesta äitienpäivästä, joten epäajankohtainen postaus luvassa. Tää on ollu mulla luonnoksissa maanantaista asti, mut en oo pystyny lisään kuvii, koska en oo saanu mun konetta päälle. Mutta HALLELUJA, viimein tänään hän käynnistyi <3 pliis, älä luovuta vielä mun läppäri!! 

Olin la-su välisenä yönä töissä yhteen, mutta silti heräsin aamulla samaan aikaan kuin Elle&Makke eli seiskan pintaan. En vaan malttanut jäädä sänkyyn, kun olin niin innoissani tulevasta päivästä! Sain heti aamulla lahjat sänkyyn Ellen tuomana. Toveri oli aivan innoissaan tekemästään kortista ja sillä väilin, kun tutkin korttia tarkemmin ja koitin olla rääkymättä räkä poskella niin Elle yritti avata mun lahjaakin. Makke yllätti mut totaalisesti ja oli ostanut mulle Guessin rannekorun <3 pakko myöntää, jotta musta on tullut ikääntyessä merkkituotteita ihannoiva harakka :D



Mun kolmen viikon herkkulakko päättyi äitienpäivänä ja skippasin aamupalankin, koska teki niin kauheesti mieli herkkuja, joita olin edellispäivänä ostanu. Se kostautui myöhemmin huonolla ololla, mutta kerrankos sitä kolmen viikon herkuttomuuden jälkeen vetää överit! Ihanan lahjan ja herkkujen lisäksi mun aamun kruunas aamusauna <3 en ees muista milloin oon viimeksi ehtinyt aamulla saunomaan. Mun mielestä äitienpäivän kuuluu olla just tollanen, että äiti saa tehdä itselleen mukavia asioita. En kannata yhtään kyläpaikkojen, mummien, mammojen yms kiertämistä, jos ei semmosesta diggaa! Mä oisin halunnut nähdä mun mumman ja mutsin, mut välimatkan takii ei millään pystynyt järjestään näissä aikatauluissa.

Ellen päikkärien jälkeen lähettiin mun työmaalle keilaan ja syömään. Iskä ja Makken crew tuli mukaan. Mä olin niin surkee keilaan, että lopetin kesken. Oon maailman huonoin häviäjä! Onneks ruoka oli hyvää ja Ellellä oli kivaa, joten mäkin pääsin yli omasta huonoudestani :D keilauksen jälkeen olin maailman paras mutsi ja lähdin vetään kolmen&puolen tunnin treenit likoille. Ja muistin kertoa siitä Makkelle vasta about tunti ennen treenien alkua. Onneks Makkekin oli sen verran äitienpäiväfiiliksillä, niin ei tullu sanomista :D mä vaan nautin valmentamisesta ja meidän huippujoukkueen kanssa reenaamisesta, niin en halunnut jättää harkkoja väliin!

Onnellinen mutsilainen :)

Oli aivan huippu toka mutsilaisten päivä! Parempaa ei ois voinu ollakkaan. Maailmasta kaikista hienointa on olla äitee <3 

2 kommenttia:

  1. Miulla oli sunnuntain myös tota Rocky Road-jätskii ja dumle keksei :D. Ja karkkii!
    Rocky road oli vähä pettymys ku luulin et se ois ollu sellasta oikein suklaista, mut oliki enemmä toffeista :C. Ihana toi koru!
    Kiva ku tulit tänää kommentoimaan niin sain tehtyy vastavierailun tänne siun puolelle, rupeenkin seurailee :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki olin TOSI pettyny tohon jädeen!! Oletin iha samalla tavalla ku sä :) onneks oli tota muuta settii ihan kivasti niin ei jääny kaiveleen :D

      Poista

Jätähän kommentti, kiitti <3