torstai 15. toukokuuta 2014

Meikämutsi matkustaa!

Ihan vaan toki Vantaalle oon lähdössä, mutta silti jännittää! 

Oon ollu viimeksi yön yli reissussa ilman Makkee tai Elleä vuosi sitten. Ja silloin jouduin seuraavana aamuna starttaan kotimatkan ennen kuutta aamulla, koska oli niin ikävä. Tällä kertaa mahkua aikaisesta kotiinpaluusta ei oo. Lähdetään huomenna reissuun klo 13 ja palataan la-su välisenä yönä. Ja no, mihkäs mä sit oon menossa;

CHEERLEADINGIN MAY MADNESS -KISOIHIN !!

Ne on cheerleadingin aloittelijatason pääkisat ja mukana on yli tuhat kilpailijaa. Meidän joukkue kisaa aikuisten aloittelijasarjassa, jossa vastassa on viisi muuta joukkuetta ympäri Suomee. Meidän seurasta lähtee huikee neljän joukkueen edustus ja sen lisäks paikan päällä on paljon entisiä joukkuekavereita ja muita vanhoja&tuttuja cheerihmisii. Ja tietty Milla <3 systeriä en ookkaa nähny sitten pääsiäisen ja se on tässä välissä ehtinyt käydä jo Pariisissa saakka kisaamassa, joten sillä on varmaan pari juttua kerrottava.


Tänään pidettiin vikat harkat ja kenraalinäytös. Kaikki meni olosuhteisiin nähden hyvin. Ja niillä olosuhteilla meinaan meidän tän viikon loukkaantumissaldoa. Mutta onneks meidän likat on lujaa tekoo eikä ne pienistä hätkähdä! Meillä on ollu jotenki ekstramäärä vastoinkäymisiä tän porukan kans, mutta eipä oo paljon meininkejä häirinnyt. Oon kyl ylpee meidän porukasta ja koko seurasta! Proud to be green <3

Treenien jälkeen oon vaan koko illan joogaillu pitkin kämppää osaamatta tehdä mitään. Mulla on aivan kaikki vielä pakkaamattakin ja itseasias olin äsken saunassa, kun Elle alkoi itkeä mahavaivojaan. Nyt sit ootan täs hikinihkeenä saunatakki päällä, jotta Makke tulis töistä, et pääsisin suihkuun. Aina ei mee niinku elokuvis!

Elle meni laatikkoon evästään :D <3

Hauskaa viikonloppua kaikille muillekkin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3