maanantai 5. toukokuuta 2014

Asioita, joissa oon huono!

Aloin tuossa jokin aikaa sitten miettiä kaikkia asioita, joissa oon tosi huono. Kaikkia sellasia juttuja, jotka ei luonnistu multa ollenkaan.  Joissa oon sysipaska. Listasin isoimmat puutteet:

MATIKKA
Oon surkee matikassa. Osaan just&just vitosen kertotaulun laskea päässäni. Törmään tähän ongelmaan päivittäin töissä, kun asiakkaalle pitäisi osata laskea joku yksinkertainen miinus tai plus –lasku. Joudun aina hakemaan laskimen. Mutta siinä vaiheessa asiakas on yleensä ite laskenu vastauksen. Noloa!

PITKÄJÄNTEISYYS
En jaksa keskittyä yhtään.  Enkä pysähtyä miettimään. Joku palapelin tekeminen on hirveintä mitä voi olla. Myös kaikki arvoitukset, ongelman ratkaisutehtävät, päättelytehtävät ynnä muut sellaiset on mun osaamisalueen ulkopuolella.

PIIRTÄMINEN
Jotkut osaa piirtää, mä en. Todisteena kuva :D myös kaikki muut kädentaidot askarteluja ja käsitöitä myöten on jotain mikä ei vaan inspaa ja mitä en todellakaan hallitse.


KIELET
En puhu sanaakaan ruotsia ja englantikin on jotain niin jäätävää rallimongerrusta, että parempi, kun pidän suuni kiinni silloin, kun suomenkielellä ei pärjää. Tää puute harmittaa mua eniten, koska ois kiva osata jo pelkästään siksi, kun oon asiakaspalveluammatissa.

JALKAPALLO, SÄHLY, KORIPALLO, KÄSIPALLO, TENNIS, SULKAPALLO, PESÄPALLO,  PALLO PALLO PALLO!!
Oon maailman paskin pallolajien ystävä. Vihaan niitä. Pelkään palloa enkä osaa minkään edellä mainitun pelin sääntöjä. Mun ehdoton lempparimuisto pallolajeista on koulun liksatunnilta, kun mulle futismatsissa vahingossa aukesi paikka tehdä maali ja mitä mä tein; potkasin ohi pallosta! Tää tiivistää kaiken.  Onneks Makke on futismies henkeen ja vereen niin on ainakin yhteiset kiinnostuksen kohteet :D

Tuossa nyt muutamia puutteita. Noita kun katselee, niin ei kauaa tarvi miettiä, miks mun peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli 7,2.  Ehkäpä vastapainoksi teen postauksen asioista, missä oon hyvä!

Tärkeintä kai tässä kaikessa on se, että tunnistaa omat heikkoutensa ja hyväksyy ne. Taikka joku mahtava tyyppi tietty kehittäis itteensä, mutta näääh, mä otan mielummin lepiä sohvalla :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3