perjantai 29. maaliskuuta 2013

Pääsiäislomalla

Tultiin Ellen ja mun systerin kanssa eileen mutsi/mummilaan! On ollut huippua, koska edellisestä vierailusta oli kulunut JO kaks viikkoa :D Elle on nauttinut huomiosta ja sylittelystä, jota täälä saa osakseen aina enemmän kuin kotona, varsinkin kun kummitätikin on käymässä. Meitsi on nauttinu nukkumisesta! Oon ollut superväsynyt viime aikoina, joten edellisenä yönä Elle nukkui mummin kanssa ja niinpä mä sain nukkua viiden tunnin pätkän _rauhassa_! Parasta. Tänään nukuin parin tunnin päikkäritki ja nyt alkaa univelka vähän helppaamaan! Onneksi meillä on tälläinen mahdollisuus, että mun mutsi pystyy ja jaksaa auttaa näin paljon Ellen hoidossa <3 joskus sitä vaan tarttee vähä huilitaukoja itse kukin :)

Huomenna ohjelmassa on virpomista :P mutta ennen sitä täytyy äänestää Antti jatkoon Voice Of Finlandissa!! :)

Meitsi, Elle ja mun yöhousut :D peilileikit on Ellen lemppareita! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3