maanantai 25. maaliskuuta 2013

Weekend

Perjantaina käytiin Ellen kummitädin, mumman ja paapan kanssa syömässä Panchossa. Elle oli nätisti koko ajan, istuskeli mun sylissä ja turvakaukalossaan. Koitettiin osaisko Elle istua syöttötuolissa, mutta ei se vielä oikein luonnistunut :)

Kuva on niin huonolaatunen, että voisin heti juosta kauppaan hakoon uuden puhelimen :)
Lauantaina oltiin kotona. Ensiks aamupäivällä mun iskä eli Ellen paappa kävi kylässä ja iltapäivällä Ellen kummisetä vieraili meillä :) mulla oli lauantaina erikoisilta; olin valmentamassa !! Valmensin ennen Ellen syntymää cheerleadingiä ja yritin vielä silloin jatkaa, kun Elle oli just syntyny. Siitä ei kuitenkaan tullu mitään, koska olin niin väsyny ja mun oli hankala olla pois kotoa, kun ei oltu vielä perillä mihin aikoihin Elle syö&nukkuu. Nyt mun oli helppo lähteä, koska treenit oli vasta Ellen nukkumaanmenoajan jälkeen! Ja tuun jatkossakin käymään silloin tällöin valmennushommissa. Lupasin meinaan tehdä ohjelman kisoihin, jotka on toukokuun lopussa :) ihanaa ja virkistävää touhua tähän vauvailun vastapainoksi!

Sunnuntaina Elle otti ekat konttaus"askeleensa" :D laitoin kannettavan lattialle ja sinne pyörimään Ellestä videoita, joissa se juttelee. Elle oli aivan innoissaan, kiljui ja lähti syöksyilemään kohti tietskaria! Elle on siis aiemmin liikkunut lähinnä syöksymällä :D se menee karhunkävelyasentoon ja heittäytyy siitä eteenpäin! Mutta sunnuntaina Elle pääsi tietokoneen luo ihan oikeasti konttaamalla! Vauhti oli aika hurja, koska Ellen kädet ei oikein tiennyt mitä pitäis tehdä :D tänäänkin Elle on kontannut muutamat kerrat tietokoneen luo, mutta ei vielä pitkiä pätkiä kuitenkaan.

Oikealla konttaustekniikkalla eteenpäin :)
Syöksytekniikalla pääsee kuitenkin nopeemmin, joten sitä Elle pääasias harrastaa! Tässä se on juuri heittäytymässä tietokoneen luo :D
Sunnuntaina oli myös mun erikoisehtoo; lähdin mun työpaikan synttäreille! Siellä esiintyi Antti Railio, jonka kanssa änkesin samaan kuvaan, koska halusin lähettää sen mutsille :P Railion Antti on huippu hyvä laulaja tietty, mut sen lisäks tosi mukavan oloonen tyyppi! Kun ne oli lopettanu keikkansa, Antti jäi tsillaileen ja jutteli varmaan jokaisen kanssa :) joku sille sanoikin, jotta lupaathan pysyä tuollaasena, vaikka voittaisitki sen kisan etkä ala leijumaan. Antti totes, että painoa on niin paljo, jotta kyllä kuulemma maan pinnalla pysyy :D


Tosi hauska viikonloppu siis takana ja seuraavaa odotelles! Lähetään jo torstaina mutsin luo ja aion mennä Ellen kans virpomaan :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3