tiistai 12. maaliskuuta 2013

Alkuviikon kohokohdat

Tässä kahden päivän aikana on tapahtunu kaks mahtavaa asiaa! Toinen mun kannalta ja toinen Ellen mielestä :)

 Number 1: Elsku on kai omasta mielestään oppinu nyt istumaan :D se kenailee tollases asennos onnellisena aivan koko ajan! Se ei varmaan ikinä opi istumaan kunnolla saati ryömimään/konttamaan, koska vaikuttaa olevan niin tyytyväinen itteensä ja oloonsa noin :P tää on siis Ellen viikon kohokohta!

Number 2 ja mun lempparijuttu!! Elle on alkanut syödä aamu- ja iltapuuroa! Ekku kertana, kun kokeilin eileen aamulla, Elle ei suostunu maistamaan LUSIKALLISTAKAAN :o sitten ukkeli anto illalla ja Elle veti sitä ku vanha tekijä! Ja tänään maistu sitte aamulla sekä ehtoolla :) jippii, jos tästä alkais mun uus yöelämä meinaan yhtäjaksoiset unet! Oon toiveikas, mutta en liian :) toi kuva on surkeista surkein, koska otin sen kännykällä ja mun fossiiliaikaisen luurin kamera on aika pyllystä. Elle maistelee nyt tän viikon Muksun vadelmakaurapuuroa ja jos masu pysyy kuosis niin ens viikolla alan tehdä ite ja laitan vaikka luumubonaa joukkoon :)

Nyt meen johki muualle tästä olkkarista, koska tuola ulkona on karmee myrsky ja olkkarin jättikokosesta ikkunasta näkyy meidän takapihalle, jossa on liiketunnistumella toimiva valo ja se menee koko ajan päälle !! On vähä levoton olo :D huomenna juoksen Jyskiin ja ostan tohon rullaverhon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3