sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Pumppipamppipumppipamppi!

Haa, en aio kirjottaa nyt Ellestä (ehkä) sanaakaa :D olin tänään pumpissa ja lupasin itelleni, että jos lämmittelybiisi tuntuu hyvältä niin yritän tehdä uusia henkilökohtasia enkkojani! Ja niinhän mä parissa biisissä teinkin :) alotin pumpissa käymisen about kaks kuukautta sitten, mutta toi oli vasta mun seitsemäs pumppi ja painot menee näin (noi lukemat on siis per pääty):

Kyykky 8,5 kiloa
Rinta 5 kiloa
Selkä 7,5 kiloa
Ojentajat 2,5 kiloa
Hauis 3 kiloa
Askelkyykky/kyykky 2x2,5 kilon kiekot
Olkapäät 2 kiloa

Häpeen ojentajien ja olkapäiden painoja, mut oon koittanu tehdä painavemmilla eikä siittä tuu mitää :D tekniikka kärsii niin paljon, jotta on pakko tyytyä pienempiin painoihin. Mutta vielä mä niissäkin kehityn :) ens kerralla aion lisätä kyykkybiisin vielä toiset kilon painot. Muihin en pysty lisään, koska joudun aivan irvisteleen, jotta jaksan tehdä loppuun. Kun olin raskaana (ekat kuukaudet) jaksoin tehdä kyykkyjä 10 kilolla ja silloin biisinä oli RHCP Higher Ground, joka oli mun mielestä paljon raskaampi, kun nykynen Adelen viisu. Kaikissa muissa taisin olla aika samoilla linjoilla kuin nytkin, paitsi selkää en oo koskaan tehnyt noin "kovilla" painoilla! Jotain kehitystä ees tapahtunu :)

Tää on mun lempparibiisi nykyses ohjelmas! Ja on superhyvä, jotta se on haukkareissa, koska ne on aina ollu mulle olkapäiden lisäks raskaimmat :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3