lauantai 22. syyskuuta 2012

Vauvan sänky


Laitoin vauvalaisen sängynkin jo kuntoon, niin eipähän tartte siittäkää enää panikoida :) päiväpeitto, tyynyt ja toi kaidepehmuste on mun ja sisarusten vanhoja ja ne on tehny mun mumma. Oon kuullu, jotta vauvat tykkäis aluksi nukkua vähä "ahtaas" paikas ja oonki miettiny, et pitäiskö noi sivut vuorata viel peitoilla. Mut katotaa nyt, miten se nukkumishomma lähtee ees sujuun. Tuota sänkyä on aina kiva katella, kun menee sänkyyn ootteleen unta ja haaveilla, jotta pian siinä oikeesti mammii ihan oikee vauva!

Muuten oon tällä viikolla ollu joka päivä tsiipparihommis kiinni, kun ens viikonloppu ja syyskisat lähestyy. Lisäks oon ollu meidän edarijunnujen harkois valmentamas, kun ne tekee nyt karsintakisaohjelmaa. Voin kertoo, ettei oo mikää kovin nätti näky, ku viimesillä raskaana oleva nainen opettaa vähä cheertanssia :P nyt mä rupeen silittään, koska sain mun kaverilta ison pussillisen vauvan vaatteita ja haluun saada ne kaappiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3